Због проблема са короном у Италији, "ФКА Србија" ради пуном паром. Обезбеђени резервни делови за најмање двонедељни рад
Због затворених "Фијатових" фабрика у Италији, али и у земљама озбиљно погођеним вирусом корона, шеф компаније "ФКА Србија", Мајкл Менлији, привремено је одложио прекид производње у крагујевачкој фабрици аутомобила.
"Новости" од оперативног менаџмента у центру Шумадије сазнају да се на производњи аутомобила 500Л инсистира, јер Србија још није озбиљно угрожена вирусом, те да је менаџмент у Италији незванично саопштио да производња у Крагујевцу може да се организује све док радници не буду угрожени.
- Недостатак ситних пластичних делова и музичких уређаја, који се производе у Кини, а уграђују у крагујевачки аутомобил, крајем прошлог месеца озбиљно су угрозили производњу у центру Шумадије - каже саговорник "Новости", који је желео да остане анониман. - С обзиром на то да групација има неколико добављача за исте производе, проблем је привремено "премошћен". Фабрика у Крагујевцу је на тај начин обезбедила довољно тих резервних делова за двонедељну производњу. Са монтажних трака би у том случају могло да сиђе и око 4.000 аутомобила.
Синдикалци тврде да "Фијатови" добављачи, фабрици у Крагујевцу, већ данима достављају резервне делове у полупразним камионима, те да серијска производња аутомобила у пуном капацитету неће кренути бар још два месеца.
У недавном саопштењу из централе у Торину, саопштено је да је "Фијат" због вируса појачао мере заштите у својим зградама, као и да ће, тамо где је потребно, затворити одређене фабрике.
ГЛОБАЛНИ ДОБАВЉАЧИ
НАЈПОЗНАТИЈА италијанска фабрика аутомобила је пре скоро три деценије одлучила да за сваки део и позицију у аутомобилу ангажује бар два кооперантска произвођача. Тако је прекид производње модела 500Л због недостатка делова из Кине пре две недеље решен за непуних десетак дана.
12 min