Glas Javnosti

EPS pogrešio, građani plaćaju: Dupli računi izazvali pometnju

Ekonomija
Autor: Glas javnosti

Pojedini građani su ovog od Elektroprivrede Srbije dobili po nekoliko računa za struju na kućnu adresu. Ista situacija dogodila se i prošlog meseca.

Ovi „dupli računi“ za iste mesece, začudili su klijente EPS-a, ali u Elektrodistribuciji Srbije kažu da svi računi morati da se izmire. Naime, kako navode u EDS-u, u pitanju su „korigovani računi“,  a razliku između prethodnog i „ispravljenog“ računa građani će morati da plate.

Naime, pojedinim klijentima EPS-a su sada pored redovnog računa za maj, ponovo stigli i računi za april ili mart, na kojima se nalazi drugačija cifra od one koju su platili ranije, kada su prvi put dobili račun za te mesece. Radi se o korigovanim računima za struju zbog greške u očitavanju brojila koji obavlja Elektrodistribucija Srbije (EDS).

Iz Elektroprivrede Srbije (EPS) objašnjavaju za Novu ekonomiju da račune za struju formiraju na osnovu stanja o potrošnji koji im dostavlja Operator distributivnog sistema, odnosno Elektrodistribucija Srbije.

„Naknadne, korigovane račune EPS je poslao samo u slučaju ako je EDS korigovao stanja o potrošnji. U skladu sa tim, potrošači koji su prethodno platili račun treba da uplate eventualnu razliku“, naveli su iz EPS-a.


To znači da svi oni koji su dobili mali račun za struju u aprilu, a dobili su korigovani račun za taj mesec, treba da plate razliku između dva računa.

Primera radi, ako je prvobitni račun za april bio 2.500 dinara, a sada vam je ponovo stigao račun za taj mesec od 2.900 dinara, razliku između ta dva računa, odnosno 400 dinara, moraćete da platite.

Svi građani koji imaju primedbe na račun ili bilo kakvo pitanje mogu se obratiti nadležnima putem besplatnog telefonskog poziva na broj 0800-111-202. Takođe, građani mogu da se obrate i putem mejla reklamacije@eps.rs ili neposredno u poslovnicama EPS-a.

Na pitanje šta je sa građanima koji su dobili za maj znatno uvećane račune za struju, iz EPS-a su naveli da na garantovanom snabdevanju EPS ima više od 3,6 miliona kupaca u kategoriji domaćinstva.

„Primer jednog kupca električne energije koji se pojavio u medijima ni na koji način ne može biti povod za zaključak da su računi za električnu energiju uvećani. Broj primljenih prigovora je i tokom juna uobičajen i iznosi 0,2 odsto od ukupnog broja izdatih faktura“, naveli su iz EPS-a.


Glas javnosti /N011S  

Pratite nas na našoj Facebook , Instagram , Telegram , Tiktok , Jutjub stranici, ali i na X nalogu.

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR