Momirović je, na otvaranju „Xperence Conference 2024“, naglasio da elektronska trgovina više nije samo alternativa tradicionalnim načinima poslovanja, već je postala stub modernog tržišta, saopštilo je Ministarstvo.
„Danas, kako u Srbiji tako i širom sveta, sve veći broj potrošača odlučuje se za online kupovinu, a kompanije ubrzano prilagođavaju svoje poslovne modele kako bi zadovoljile nove potrebe tržišta“, rekao je Momirović.
Ministar je naveo da uprkos globalnim izazovima, Srbija beleži dvocifren rast u oblasti internet trgovine kao i da ovaj trend otvara nove mogućnosti za preduzetnike i potrošače, osiguravajući brži, lakši i efikasniji pristup proizvodima i uslugama.
„Elektronska trgovina nastavlja da raste, a na nama je da ovaj rast kroz saradnju države i privatnog sektora, uz edukaciju svih učesnika u digitalnom ekosistemu, održimo i iskoristimo na najbolji mogući način“, zaključio je Momirović.
Glas javnosti /B04S