Podaci globalne kreativne agencije We Are Social za 2024. godinu pokazali su da je ChatGPT prošle godine skočio na listu najposećenijih veb lokacija. Aplikacija veštačke inteligencije, koja je prošle godine bila deveta na listi, popela se za četiri pozicije, dok su "Gugl", "Jutjub" i "Fejsbuk" zadržali svoj status među prva tri mesta.
U međuvremenu, ChatGPT je ostao na vrhu kategorije ostalih AI alata sa 4,7 milijardi mesečnih posetilaca u aprilu, navodi AITools.
Veb-sajt procenjuje sve veb-sajtove sa veštačkom inteligencijom, ne samo generativne, što znači da su uključene i aplikacije za grafički dizajn kao što je "Kanva". Ona je, recimo, zauzela je drugo mesto sa 887 miliona mesečnih poseta, znatno iza ChatGPT-a.
"Gugl translate", usluga prevođenja zasnovana na veštačkoj inteligenciji, zauzela je treće mesto sa 595 miliona posetilaca mesečno.
Kineski alat za veštačku inteligenciju DeepSeek, čije je iznenađujuće objavljivanje i profitabilne performanse podstaklo korisnike alata za veštačku inteligenciju da se odluče za alternative, zauzeo je četvrto mesto, a slede ga Character.AI sa 226 miliona posetilaca, JanitorAI sa 200 miliona i Perplexity sa 133 miliona mesečnih poseta.
"Guglov" Džemini je dostigao tek osmo mesto sa 118 miliona mesečnih poseta, nakon što je u januaru izgubio više od devet procenata saobraćaja zbog "DipSika".
Remove.bg je zauzeo deveto mesto sa 112 miliona, a Claude deseto sa 105 miliona mesečnih poseta.
Glas Javnosti/ B06S