ING banka želi da bolje zaštiti svoje klijente od ovakvih slučajeva i stoga uvodi nova ograničenja. Korisnici koji žele da prebace velike sume novca moraće da uzmu u obzir nekoliko stvari u budućnosti.
Prema saopštenju kompanije, promene će stupiti na snagu od sredine maja.
Ovo je podrazumevano podešeno i primenjuje se na sve transfere koje korisnici obavljaju putem onlajn bankarstva i aplikacije.
„Za neke transfere, standardni limit možda neće biti dovoljan – na primer, prilikom kupovine novog automobila“, priznaje ING u saopštenju. Stoga se u budućnosti može uneti određeni limit za svaki nalog. Pored toga, gornja granica za transfere se takođe može promeniti ako je potrebno. Ovo se odnosi ili na dnevnoj bazi ili samo za jedan transfer.
Da bi se zaštitili korisnici od ishitrenih transfera – na primer, pod pritiskom, kao što je često slučaj sa šokantnim pozivima – povećanje limita se aktivira tek nakon četiri sata. Korisnici koji planiraju da prebace veću sumu novca trebalo bi da blagovremeno prilagode limit. Svako ko jednostavno želi da prebaci novac sa dodatnog računa na drugi referentni račun može da završi transakciju bez četvoročasovnog perioda čekanja.
ING banka takođe savetuje svoje klijente da ostanu oprezni u vezi sa prevarnim šemama. Na primer, opasne imejlove se stalno šalju čiji pošiljaoci žele podatke i novac kupaca. Na primer, jedna prevara je pretila „ograničenjima korišćenja ING aplikacije“.
Kompanija stoga savetuje da novac šaljete samo ljudima kojima verujete i da pažljivo proverite podatke o svom računu. Korisnici „nikada ne bi trebalo da dele svoje lične podatke za pristup ili lozinke, čak ni sa navodnim bankarskim službenicima“.
Glas javnosti/B06S