Na društvenim mrežama većina građana glavnog grada rekla je da ima primedbe na novu aplikaciju za javni prevoz, a pre svega su se žalili na sporost aplikacije i netačnost informacija.
„Potpuno nefunkcionalna i netačna, loša, neprecizna, nepraktična, nepregledna, spora. Lepo zamišljena, ali nedovršena“, samo su neki od komentara čitalaca koji koriste javni prevoz u Beogradu, a ne manjka ni ocena da je stanje katastrofalno i užasno.
„Aplikacija je potpuno nefunkcionalna, nepregledna od onih silnih kuglica koje označavaju stajališta ništa se ne vidi lepo, kad gledaš gde je bus vidiš samo jedan za ostale mora posebno da se kuca. Kad god stojim na nekom stajalištu za svako drugo stajalište u blizini se pojavi broj samo se ne pojavi za ono na kojem stojim. Retko kada se desi da je tačno vreme dolazka kao u aplikaciji, a od svega u njoj u fokusu je jedino kako se plaća karta- samo to funkcioniše“, navodi jedna Beograđanka.
Netačne informacije kada je u pitanju dolazak autobusa je zamerka koju je uputilo najviše nezadovoljnih građana.
„Netačna i nepouzdana. Prikazuje manje vreme dolaska od realnog“, piše u jednom od komentara.
„Prethodna bus plus je bila tačnija. Desilo mi se par puta da ne pokazuje uopšte dolazak par linija, a autobusi se pojave“, stoji u drugom.
Jedan od građana navodi da je odlična za rekreaciju.
„Pogledam gde mi je 25-ica, piše tu je za 11 minuta…ko da je čeka, raspalim peške, kad nakon minut, dva, projuri pored mene!“, piše on, dok drugi kaže da je aplikacija „odlična, fenomenalna, jedinstvena, potaman… za izbegavanje“.
Bilo je i komentara da bi bilo dobro da aplikacija obaveštava koji autobus će se zapaliti ili prepoloviti, aludirajući na dva slučaja u poslednjih nekoliko dana kada se upravo to dogodilo na ulicama Beograda.
Pojedini su aplikaciju ocenili dvojkom.
„Ocena od 1- 5 je dobra 2-ka. Desi se po nekad da pogodi ne baš tačno vreme, ali u par minuta“, kaže jedan korisnik GSP-a.
Iako manjina, bilo je i onih koji su rekli da su zadovljni aplikacijom.
„U autobusima fali obaveštenje o narednim stanicama na onim led ekranima, to ima u svakoj iole normalnoj zemlji, a u ekonomskom tigru nema. Aplikacija je ok“, jedan je od komentara.
Korisnici GSP-a sve primedbe, pritužbe, predloge ili pohvale mogu uputiti i ovom preduzeću preko elektronskog formulara ili broja telefona koji su istaknuti na njihovom zvaničnom sajtu.
Glas javnosti/N01S