Glas Javnosti

NAJVREDNIJI HOTELSKI BREND NA SVETU: Pogledajte ko je još u Top 10

Svet
Autor: Glas javnosti

Grupacija Hilton najvredniji je hotelski brend na svetu, sa procenjenom vrednošću od 11,7 milijardi dolara, prema podacima Brend Fajnensa, prenose crnogorski mediji.

Hilton je prisutan i na crnogorskom tržištu, kroz upravljanje nad nekadašnjim hotelom “Crna Gora” u centru Podgorice, prenosi Investitor. Navodno je bio zainteresovan i za još neke hotelske poslove u državi.

Drugo mesto na Brend fajnensovoj lestvici najvrednijih hotelskih brendova je Hajat, sa vrednošću od 6,1 milijarde dolara. I ovaj brend odnedavno posluje u Crnoj Gori, kroz hotel Kotor Blue Bay Resort u Donjem Stolivu kod Kotora.

Na trećem mestu je takođe američki brend, Hempton, sa 4,3 milijarde procenjene vrednosti, četvrti je Meriot (3,1 milijarde dolara) a top 5 zaključuje kineska grupa Shangri-La, koja vredi 2,1 milijardu dolara.

Od sedmog do devetog mesta opet zauzimaju američke hotelske kompanije: DoubleTree (2 milijarde dolara), Šeraton (1,6 milijardi) i Embassy Suites (1,4 milijarde dolara).

Top 10 zaključuje britanski InterContinental, koji vredi 1,2 milijarde dolara.

Glas javnosti /B08S

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR