Glas Javnosti

Nakon incidenta na pruzi kod Kosjerića sanira se šteta: Evo kada će se normalizovati železnički saobraćaj

Društvo
Autor: Glas javnosti

Deonica barske pruge od Valjeva do Požege je stara više od 50 godina a predviđeno je da se izvrši rekonstrukcija celokupne ove trase.

Nakon što su u noći između petka i subote na pruzi Beograd- Bar u blizini Kosjerića, iz šina iskočila tri vagona koja su prevozila tečni naftni gas, železnički saobraćaj ka Crnoj Gori odvija se po izmenjenom režimu. Putnici koji žele iz Beograda vozom do susedne zemlje, prvo se autobusom prevoze do Požege, a zatim ukracavaju u voz.

- Rezervisala sam svoju kartu za Bar za voz koji iz Požege kreće u podne, potom su nam rekli da se čekaju putnici koji autousom treba da stignu iz Beograda. Stigli su na vreme, mahom su u pitanju bili strani državljeni, ukrcali se na voz i krenuli smo zaista bez kašnjenja, rekla je za RINU Svetlana Kuzmanović iz Požege.

Nakon incidenta kada su vagoni izleteli iz šina odmah su reagovale i ekipe Sektora za vanredne situacije, koje su zaustavile dalje curenje gasa.

- Kako nezvanično saznajemo uzrok je uticaj velikih temperatura i naglog zahlađenja , što je dovelo do iskrivljenosti šine a na koju je naišao teretni voz, pa su se tri vegona cisterne napunjene sa plinom našle u kanalu graj pruge. Brzom intervencijom radnika za održavanje pruge iz Požege i njihovih kolega iz Valjeva koji su pritekli u pomoć, vagoni cisterne su još toku noćnih časova uklonjeni sa mesta nezgode a nadležni ističu da nije došlo do curenja opsanih materija, rekao je Rajko Novaković iz TV Požega koji prati situaciju sa lica mesta.
Radnici sekcija za održavanje iz Požege i Valjeva su izvršili zamenu oštećenog koloseka i oko četrdesetak pragova kako bi od petnaest časova saobraćaj na pruzi bio potpuno normalizovan. Deonica barske pruge od Valjeva do Požege je stara više od 50 godina a predviđeno je da se izvrši rekonstrukcija celokupne ove trase.

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR