- Vlada je rekla da je motoput, a signalizacija je drugačija u odnosu na ono što predviđa motoput, pa imamo sukob onoga što je na terenu.
Kada govorimo o vozačima, oni imaju pravo da se uzdaju u saobraćajnu signalizaciju.
Svaki učesnik u saobraćaju ima pravo da veruje da je saobraćajna signalizacija u skladu sa zakonom i ostalim pravnim aktima, čak i ako je na pojedinim deonicama u neskladu sa zakonom. S tim u vezi, učesnici u saobraćaju ne bi trebalo da snose posledice. Bitno je napomenuti da, što se tiče sudova, tužilaštva i saobraćajne policije, to je sada motoput i oni treba da se ponašaju u skladu sa zakonom - kaže Okanović .
Na pitanje postoji li zakonski rok da se uskladi signalizacija, kaže da ona mora da bude usklađena sa zakonom, ali da ne postoji rok za usklađivanje.
Napominje da je Uredba stupila na snagu u pravom momentu, s obzirom na to da predstoji lepo vreme, pa je postojala bojazan da ovom sabraćajnicom masovno ljudi voze bicikle, mopede, koje su smeli prethodnih šest meseci.
Inače, za ovu saobraćajnicu nije nadležan Grad Beograd, za nju je i dalje nadležno Javno preduzeće Putevi Srbije.
Glas javnosti /E05S