Glas Javnosti

UŽAS! Agencije za naplatu DUGOVA šalju UZNEMIRUJUĆE poruke DECI! Roditelji revoltirani ovakvim POSTUPCIMA

Društvo
Autor: Glas javnosti

Osmogodišnjoj devojčici na pripejd broj jedna agencija poslala je poruku o hitnoj i prinudnoj naplati iako je ovaj kontakt-telefon poznat samo članovima najuže porodice

Operatori i banke angažuju agencije za uterivanje dugova, a njihovi zaposleni bez ikakve provere podataka ne biraju sredstva kako da nekoga zastraše. Tako vrlo neprijatne poruke i pozivi bivaju upućeni onima koji nemaju ama baš nikakve sa spornim dugovanjima. Jedan od takvih slučajeva je, verovali ili ne, da na mobilni telefon osmogodišnjeg deteta stižu SMS-ovi veoma neprijatnog sadržaja, piše ,,Informer''.

Na to je ukazala njena majka V. S. iz Novog Sada.

- Ova agencija je poslala poruku o hitnoj i prinudnoj naplati na pripejd broj mog deteta od osam godina. To je pripejd broj koji imaju samo članovi porodice, ukućani, babe, dede i tetka i dve njene drugarice. Ona je potpuno nezainteresovana za telefon i jedva i da ga koristi. Suprug i ja nemamo apsolutno nikakvih dugova bilo koje vrste, čak ni plaćanje na odloženo ili minus u banci. Nigde taj broj nismo navodili jer on služi samo ako dete ostane nakratko samo. Očigledno šalju nasumično poruke u nadi da će nekoga prevariti - kaže V. S., čija je ćerka bila vrlo uznemirena kada je pročitala spornu poruku vrlo uznemirujućeg sadržaja.

Ništa nije prošao bolje ni Aleksandar K. iz Pančeva, koji je ni kriv ni dužan trpeo torturu druge agencije.

- Kupio sam pripejd karticu na jednoj trafici u Pančevu. Aktivirao sam je, a već nakon nekoliko sati stigla mi je poruka od agencije za potraživanje da dugujem čak 20.000 dinara. Ništa mi nije bilo jasno jer pre nego što sam kupio ovu karticu, nikada nisam sklapao ni sa kim nikakve ugovore. Besan, pozvao sam agenciju, pitao ih o čemu se radi i zamolio da me više ne uznemiravaju. Oni su mi rekli da je pre mene jedna gospođa iz Ruskog Sela koristila isti ovaj broj telefona, da je dužna 20.000 dinara i da će oni ovaj broj zvati sve dok se taj dug ne izmiri. Nisam mogao da živim od poruka, slali su mi opomene na SMS i Vajber. Ugasio sam trajno taj broj kako me ne bi bez potrebe maltretirali - uznemiren je sagovornik.

U potrošačkom udruženju "Efektiva" kažu da im se ljudi masovno javljaju zbog problema sa agencijama za naplatu dugova.

- U slučaju da vas uznemiravaju agencije za naplatu potraživanja, odmah ih prvo upozorite na krivično delo iznude, a ako nastave, podnesite krivičnu prijavu nadležnom tužilaštvu! Kada su banke u pitanju, one ne smeju da prodaju kredite fizičkih lica, ali angažuju ove agencije radi naplate potraživanja. Banke i mobilni operatori nemaju pravo da lične podatke svojih korisnika, prosleđuju agencijama za naplatu potraživanja, što nam je potvrđeno i iz kancelarije Poverenika za zaštitu podataka o ličnosti - kažu u ovom udruženju, prenosi ,,Informer''.

(Glas javnosti)

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR