Glas Javnosti


Umesto u projekte – novac za reklamu: 85.000 evra za LED panele

Društvo
Autor: Glas javnosti

Grad Beograd planira da tokom narednih godinu dana potroši oko 85.000 evra na zakup LED i LCD reklamnih panoa radi promocije svojih projekata.

Za godinu dana predviđene su ukupno 52 kampanje, koje će se prikazivati na bilbordima na više desetina frekventnih lokacija – od aerodroma do Slavije.

Kako je objavljeno na Portalu javnih nabavki, gradski Sekretarijat za poslove odbrane, vanrednih situacija i koordinaciju raspisao je tender za ovu uslugu, a procenjena vrednost iznosi tačno 10 miliona dinara bez PDV-a, odnosno nešto više od 85.000 evra. U ovu cenu uključeni su svi troškovi – od emitovanja do postavljanja idejnih rešenja.

U tehničkoj dokumentaciji se navodi da će se zakupljivati digitalni panoi različitih dimenzija – od 1×2 metra, pa sve do 25×5 metara. Svaka kampanja trajaće najmanje nedelju dana, a oglasne poruke će biti emitovane barem 7.700 puta po kampanji na svakom zakupljenom ekranu.

Kampanje će se emitovati na lokacijama u gradu na kojima prolazi dosta ljudi. Tu spadaju zgrada Palate Albanija u centru, Terazije, most Gazela, TC Ušće, kao i podzemni prolazi u centru grada. Takođe, Grad će svoje projekte reklamirati i na Aerodromu “Nikola Tesla”, i to na sedam ekrana.

Ekrani koji će biti zakupljeni su i oni na Zelenom vencu, Slaviji, platou ispred Doma omladine, Brankovom mostu, Autokomandi…

Inače, Grad će u periodu od godinu dana sukcesivno naručivati kamanje. Firma koja dobije posao imaće obavezu da po završetku svake kampanje dostavi foto-katalog kao dokaz o realizaciji. Okvirni sporazum će trajati godinu dana.


Glas javnosti /N011S  

Pratite nas na našoj Facebook , Instagram , Telegram , Tiktok , Jutjub stranici, ali i na X nalogu.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR