Kako navode, u planu je ispitivanje čelične konstrukcije i ponovna montažu na nekoj lokaciji koju će odrediti nadležni republički organi i institucije.
„Nakon potpisivanja Aneksa Ugovora koji predviđa ispitivanje čelične konstrukcije, odlučeno je da se delovi mosta skladište u pogonu podizvođača Mostogradnja ING u Batajnici, s obzirom da je taj pogon za proizvodnju čelične konstrukcije, i iz razloga što je ispitivanje stanja čelične konstrukcije starog mosta najefikasnije u ovom pogonu“, poručili su iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.
Prema usvojenom „Planu za upravljanje otpadom, deo 2.8. Način odvojenog sakupljanja otpada, priprema za transport i privremeno skladištenje predmetnog otpada“, metalni delovi starog mosta neće se smatrati otpadom.
Prvobitno po tom planu, most je trebalo da bude transportovan na lokaciju koju je odredio Investitor, u mestu Veliko selo.
Od Starog savskog mosta ostali su još samo luk i dva stuba. Iz Lučke kapetanije navode da je plovni put u zoni radova obeležen crvenim i zelenim bovama i pozivaju sve učesnike u rečnom saobraćaju da je izbegavaju.
Za novi most, koji bi trebalo da bude gotov pre početka Ekspa, projektovani su poseban tramvajski kolosek, po dve saobraćajne trake u oba smera i staze za pešake i bicikliste.
Na mestu Starog savskog biće izgrađen nov savremen most preko reke Save, najavili su iz Direkcije, što je u videu na Instagramu potvrdio i predsednik Srbije Aleksandar Vučić dodajući da će most biti „predivan“.
Glas javnosti /B09S