Prvi ugovor o održavanju tih autobusa, u vrednosti od 48 miliona dinara, dodeljen je u decembru prošle godine firmi-uvozniku DAT holding, a za ovu godinu je predviđeno čak 170 miliona dinara za istu svrhu, navodi CLS.
Iz te nevladine organizacije pitaju gradsku upravu kako je moguće da se za nepunih godinu dana daje 1,85 miliona evra za servisiranje kineskih autobusa, koji su pokriveni petogodišnjom garancijom.
U saopštenju se podseća da su Higer solo autobusi nabavljeni na spornom tenderu 2019. godine, kada je zahtev za ponuđače bio da su u prethodne tri godine isporučili 4.000 gradskih autobusa, što je stručna javnost okvalifikovala kao uslov koji samo Kinezi mogu da ispune, piše Fonet.
Konačna cena po autobusu je bila 204.000 evra, a obuhvatala je i garanciju na pet godina za celo vozilo. Centar za lokalnu samoupravu u saopštenju ističe da će pažljivo pratiti i novi tender za 10 električnih autobusa, kako bi javnost na vreme obaveštavali o transparentnosti i zakonitosti postupka.
(Glas javnosti)