Na prvom mestu ubedljivo se nalazi bonton, tj. pozdravljanje pri ulasku u trgovinu. Zaposleni ne vole ljude koji nikada ne pozdrave pri ulasku u trgovinu.
Jedna od stvari na koje kupci nikada ne obraćaju pažnju je, dok kupuju, zastanu na sred prolaza i razmišljaju šta će kupiti, dok radnici supermarketa moraju da prođu sa robom koja treba da se nađe na polici. Njihova poruka takvim je: Ne ponašajte se kao da ste sami.
Postoje i kupci koji dozvoljavaju deci da naprave haos na delu sa igračkama. Igračke se izvade iz original pakovanja, gledaju pa čak i koriste za igru, i tako ostave. Pa se ostave čak i na mestu gde ne pripadaju. Iz supermarketa poručuju: Nemojte to raditi, vratite sve u originalno pakovanje i ostavite tamo gde treba da stoji.
Ako na blagajni radnik ne može odmah skenirati proizvod jer ima tehničkih problema, komentari i šale kao što su „Ne ide? Onda mi dajte besplatno!“ nisu smešne. Kasiri kažu da su takve šale čuli bezbroj puta i nisu im smešne.
Nova vremena nose i nova pravila. Pojavom koronavirusa i obaveznog nošenja zaštitnih maski, radnici ističu kako ih odbijanje nošenja maski izbacuje iz takta. Mislite na sebe i druge.
(Glas javnosti)