Glasu javnosti javili su se ogorčeni korisnici kablovske mreže Supernova žaleći se da su bili veoma neprijatno iznenađeni kada su dobili znatno uvećane račune za januar, a da prethodno nisu bili obavešteni o poskupljenju.
Jedan od naših čitalaca bio je, kaže, šokiran, kada je dobio račun uvećan za 1.200 dinara. U nameri da dobije objašnjenje za ovaj, u najmanju ruku neposlovan potez operatera, otišao je u poslovnicu Telekoma gde je, kako navodi, već bio poduži red ogorčenih građana koji su takođe došli da se žale.
Međutim, tu ga je, kaže, dočekao novi šok: na pitanje zašto nije obavešten o novoj, većoj ceni usluge, službenik Telekoma mu je saopštio da je kompanija 1. decembra prošle godine na svom sajtu objavila informaciju o predstojećem poskupljenju i da je prošao rok od 30 dana za eventualni raskid ugovora?!
– Ne mislim da sam dužan da pratim sajt operatora kako bih saznao šta mi sprema, već da je Supernova bila u obavezi da me o tome obavesti lično – kaže naš sagovornik koji nije želeo da mu navodimo ime, a čiji identitet je poznat redakciji.
Podneo je, dodaje, žalbu na ovakvo postupanje operatora i najavio da će zbog, kako kaže, nedopustivog postupka kompanije i nepoštovanja klijenata, najverovatnije ići na raskid ugovora. Međutim, kako mu je saopšteno, raskid ugovora bi, čak i u ovakvim uslovima, podrazumevao da plati određene penale?!
– Smatram da su svim ovim moja prava kao korisnika usluga, odnosno potrošača, ozbiljno povređena, ovo liči na pljačku! – revoltiran je naš sagovornik.
I pojedini lokalni mediji prenose ogorčenje građana koji su im se takođe žalili na poskupljenje usluga Supernove. O tome piše leskovački portal Rešetka, pod naslovom: Supernova “na kvarno” digla cene, građani ogorčeni i tvrde da ih o tome niko nije obavestio. Kako se navodi u tekstu, Leskovčani su ogorčeni na državnu kompaniju “Telekom” zbog uvećanih računa za kablovsku mrežu Supernova i internet koji su, kako tvrde, uvećani i do 1.000 dinara, a da ih o tome niko nije obavestio.
“I dok u MTS-u tvrde da su navodno 9. januara korisnicima prosledili “generičku” poruku o poskupljenju, Leskovčani to demantuju.
“To je čista laž! Nisam dobio ni ja, a pitao sam još najmanje desetoro komšija koji koriste istu kablovsku. Sve je to banda i još jedan način pljačke ovog ionako jadnog i siromašnog naroda”, kaže jedan Leskovčanin.
Kako objašnjava, januarski računi bez obrazloženja mu je uvećan za 700 dinara.
“Plaćao sam 3.500 paket, a sada je stiglo 4.200 dinara. Bez ikakvog obrazloženja, ali i suprotno iznosima u ugovoru”, ističe on.
Na iste račune žale se korisnici Supernove i u Nišu, Vranju, Vlasotincu, Bujanovcu…
U MTS im je rečeno da je kompanija na svom sajtu 9. januara objavila novi cenovnik, uz savet da zbog toga mogu da u roku od 30 dana raskinu ugovor.
Ipak, nisu se setili da svoje korisnike o tome obaveste recimo SMS porukom, isto kao što im šalju račune.” – piše Rešetka.
Glas javnosti obratio se ovim povodom Organizaciji potrošača Efektiva. Dejan Gavrilović iz ove organizacije nam je rekao da je operator dužan da blagovremeno o povećanju cene usluga korisnika obavesti lično, a ne preko sajta.
Glas javnosti