Zbog ovakvih poteza koji jasno ukazuju na nepostojanja plana, znanja i ideje kako rešiti problem javnog gradskog prevoza, vlast Aleksandra Šapića ponovo će opteretiti građane sa novom višemilionskom štetom u budžetu, jer se u gradsku kasu neće slivati novac od naplate karata.
Dodatno, građani neće moći da koriste mobilnu aplikaciju da vide da li im i kada dolazi javni prevoz, jer je ta usluga direktno bila vezana za validatore u autobusima, tramvajima i trolejbusima.
„Sada će građani i građanke Beograda biti na dvostrukom gubitku, jer neće dobiti bolji i funkcionalniji javni prevoz, a plus će biti uskraćeni za brojne druge javne usluge i radove jer će se novac sa drugih gradskih projekata prebacivati za saniranje štete u GSP nastale hazarderskim potezima Aleksandra Šapića i vlasti SNSa i SPS-a“, izjavio je Dobrica Veselinović, šef odborničke grupe Ne davimo Beograd i koalicije Moramo.
Da je situacija u gradskoj upravi haotična, govori i odlazak nedavno postavljenog sekretara za javni prevoz i imenovanje Radovana Kremića, čoveka sa vrlo sumnjivom biografijom i brojnim aferama i prijavama iza sebe, za VD podsekretara ovog izuzetno važnog gradskog sekretarijarata.
Beogradu je neophodana promena vlasti, kao i posvećeni i stručni ljudi koji će izvršiti optimizaciju javnog prevoza, povećati ulaganje u šinske sisteme, i kroz širenje mreže žutih traka i ulaganje u održivu mobilnost, omogućiti sa se kroz grad krećemo brzo i efikasno.