- Cilj nam je da ubrzamo saobraćaj kako bi ljudi putujući autoputevima do svojih odredišta stizali brže, a zabranom preticanja za teretna vozila na auto-putevima će se smanjiti gužve, ubrzati saobraćaj i dodatno povećati bezbednost učesnika u saobraćaju - istakao je ministar Momirović i dodao da je Srbija važna tranzitna zemlja u Istočnoj Evropi, a Vlada Republike Srbije i resorno ministarstvo na čijem sam čelu vode aktivnu saobraćajnu politiku što podrazumeva i to da MGSI trenutno radi na izradi Nacionalne strategije razvoja saobraćaja.
- Kada je reč o daljem razvoju e-mobilnosti Vlada Republike Srbije daje podršku putem subvencija za javni prevoz (taksi prevoz) od 8.000 evra za kupovinu novog automobila sa električnim ili hibridnim pogonom, a obezbeđene su i subvencije do 5.000 evra za građane za kupovinu vozila na električni ili hibridni pogon. Očekujemo da se privatni sektor dodatno aktivira i uključi kada je reč o obezbeđivanju i uvođenju punjača za električne automobile na mestima gde su hoteli, moteli, odmarališta ili pumpe na našim putevima - zaključio je Momirović.
Na Panel diskusiji "BLIC BIZNIS" PANEL Električni automobili – prilike, prepreke i globalni trendovi ministar Momirović sa ostalim učesnicima razgovarao je i o raspoloživoj infrastrukturi za električne automobile, uvođenju zajedničkog sistema elektronske naplate putarine u zemljama “Otvorenog Balkana”, aktuelnim projektima i strateškim okvirima, ali i o budućim koracima u pravcu ubrzanja saobraćaja i povećanja bezbednosti.