Glas Javnosti

NOV ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA: Trgovci će ubuduće dva puta razmisliti pre nego što vam ODBIJU REKLAMACIJU!

Društvo
Autor: Glas javnosti

Sigurno ste čuli ili vam se lično desilo da ste kupili telefon od nekoliko stotina evra i da vam se taj isti pokvari a za to ne dobijete očekivanu odštetu. Nacionalno udruženje potrošača je po tom pitanju reagovalo što se vidi po novim tačkama u zakonu o potrošačima.


Nikica Jovanović se takođe osvrnuo na deo novog zakona koji se odnosi na starije sugrađane i na prekršajne naloge.

- Druga novina tiče se registra ne zovi, česta je bila žalba starijih sugrađana i penzionera da su vrlo često pozivani na fiksni broj telefona. Posebno jer su stariji sugrađani ta neka ranjiva kategorija koja vrlo često zavedena primamljivom kupovinom neke usluge želi da se predomisli pa tu dodje do nekog problema. Novim zakonom o zaštiti potrošača ukoliko ne želite da primate ovakve komercijalne poruke i da vas trgovci pozivaju: Prijavite se na ovaj registar. Samim tim ukoliko to neko učini protiv vaše volje a vi ste na tom registru, biće kaženjen i propisaće se potrebna novčana kazna - kaže Nikica.

- Još jedna novina su prekršajni nalozi. Za neke određene vidljive prekršaje, tržišni inspektori mogu na licu mesta da izreknu novčanu kaznu i sankcionišu trgovca - dodaje Nikica, a piše Kurir.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS



KOMENTAR