Splav je u Jakovu najpre udario u splavove Veso i Barka, koji su takođe odlukom grada odvezeni na tu lokaciju, a onda nastavio da plovi, o čemu svedoči i snimak sigurnosne kamere sa jednog od objekata pored reke.
Advokati vlasnika splavova pitaju se kako je moguće da splav, koji je tokom cele noći plovio oko 40 kilometara nisu primetili ni rečna kapetanija ni rečna policija, i da je registrovan tek pošto se zaustavio na obali Dunava kod pančevačke rafinerije.
Pitaju se istovremeno i da li će odgovornost za ovaj incident snositi gradske službe i firma „MIP Grading“ koja je na tenderu dobila posao za uklanjanje splavova.
Taj posao je, tvrde advokati, MIP Grading dobio na osnovu fiktivnih ugovora o zakupu tuđih brodova, dok uklanjanje zapravo obavlja svojim brodovima, od kojih nijedan nije registrovan, i uz angažovanje nestručnih ljudi koji splavove, od po nekoliko desetina tona, za šipove u Jakovu privezuju kanapima.
Glas javnosti/N01S