Društvena mreža Tiktok danas je saopštila da će uvesti i mogućnost objavljivanja tekstualnih postova.
Cilj ove novine je da se privuku korisnici koji možda traže alternativu nakon što se Tviter rebrendirao u X, piše Rojters.
"Ovaj potez predstavlja proširivanje granica kreiranja sadržaja za sve na TikToku", naveli su iz kompanije.
Korisnici će takođe na objave moći da dodaju obojene pozadine, stikere, ali i zvuk. Objave će imati ograničenje do hiljadu reči. Umesto ptičice novi logo Tvitera biće „X”.
Portal "Tek kranč" objavio je da će uvođenje ove funkcije "verovatno uticati na Tviter (X) i Treds kompanije Meta".
Iz Tvitera su saopštili da im je prihod reklama opao za čak 50 odsto, usled povlačenja oglašivača.
Društvena mreža "Treds" koristi postojeću bazu podataka Instagrama i već ima 100 miliona korisnika. Međutim, magazin "Forbs" je objavio da je broj korisnika koji su aktivni na dnevnom nivou opao za 70 procenata.