Prenosimo loše iskustvo čitateljke Glasa javnosti koja se javila našoj redakciji zbog toga što, kako navodi, kada putnici pozovu Beogradsku autobusku stanicu da se informišu o polascima ili dolascima autobusa – ne dobijaju potpune, već polovične informacije. Navela je problem sa kojim se suočila kada je nedavno autobusom „Niš ekspresa“ išla do Sokobanje, a onda trebalo da se vrati u Beograd.
Uoči povratka telefonom je, kaže, pozvala Beogradsku autobusku stanicu i pitala za termine polaska autobuskih linija od Sokobanje do Beograda. Međutim, kako ističe, dobila je informacije samo o polascima prevoznika „Banbus“, ali ne i „Niš ekspresa“, iako i „Niš ekspres“ ima autobusku liniju na toj relaciji.
Takođe, dodaje naša sagovornica, kada se putnici na samoj stanici pojave sa povratnim kartama, šalju ih da karte overe na drugom mestu, uz poruku: „Mi nismo nadležni za ovog prevoznika. Ako želite, možete kupiti novu kartu kod nas!"
Pošto je razmak između polazaka veliki, putnici se nađu u nezahvalnom položaju jer, pored toga što imaju dodatne troškove za još jednu kartu, moraju i dugo da čekaju prevoz, ukazuje naša sagovornica.
Da li se radi sporadičnim slučajevima, konkurentskoj borbi između prevoznika, ili je to uobičajena poslovna praksa?
U pokušaju da nađemo odgovore na neka od ovih pitanja obratili smo se „Niš ekspresu“ gde nam je rečeno da mejl sa pitanjima pošaljemo marketing službi, što smo i učinili. Međutim, iako nam je u službi marketinga najavljeno da će odgovoriti u što kraćem roku, ni posle tri dana, odnosno do zaključenja teksta, odgovor nismo dobili.