Ovu potrošačku anegdotu objavilo je Udruženje za zaštitu potrošača Efektiva na svom nalogu na društvenoj mreži X.
- Kupila sam haljinu za svadbu. Svadba je prošla, meni ta haljina više ne treba. Trgovac odbija da mi vrati mi novac iako je haljina nošena samo jednom, a kupljena je pre deset dana! Koja su moja prava - navodi se u objavi ispod koje su se nizali komentari šokiranih korisnika.
POTROŠAČKE ANEGDOTE‼️
— Udruženje potrošača EFEKTIVA (@UBKEFEKTIVA) April 17, 2024
Kupila sam haljinu za svadbu. Svadba je prošla, meni ta haljina više ne treba. Trgovac odbija da mi vrati mi novac iako je haljina nošena samo jednom, a kupljena je pre deset dana! Koja su moja prava? ????
- Mislim da treba da se otvori "rent a dress" kao i "rent a bag" i da se iznajmljuju haljine za proslave realno - predložio je jedan korisnik, dok je drugi dodao:
- Poznat je slučaj sa juga Srbije, lik par godina unazad pred Aranđelovdan u salonu nameštaja naruči 14 stolica i par dana posle slave ih uredno vraća i dobija novac nazad. Svaku slavu provodi uz nove stolice.
Međutim, radnici zaposleni u buticima više puta su se žalili na građane koji kupe garderobu i posle jednog ili dva nošenja pokušaju da je vrate nazad.
- Ta je bila iskrena pa je rekla, većina izmisli priču da im nešto ne odgovara ili još gore nose pa oštete namerno da bi mogle da se žale - navodi se u jednom od komentara.
Većina njih je bila šokirana zbog ovakvih situacija.
- Gospode Bože I onda neko kupi haljinu koja je nošena.
Bilo je pak i duhovitih komentara.
- Zavisi, ako si igrala samo "Užičko" onda može, ako si oplela posle i "Čačak" ništa onda - glasile su neke od reakcija.
Glas javnosti/B06S
10 min