Glas Javnosti

KOBNE BEOGRADSKE ULICE: Alkohol, nepažnja, telefoni, ŠTA SVE UZROKUJE STRAVIČNE UDESE?

Društvo
Autor: Glas javnosti

Nesreća u Zemunu, kada je autobus GSP izleteo sa kolovoza pravo u dečije igralište i naneo teške povrede deci koja su se tamo igrala, zabrinuo je javnost u Srbiji, ali crni trend se nastavio i ovog vikenda.

Podsetimo, mladić i devojka poginuli su u teškoj saobraćajnoj nesreći koja se jutros oko 6.50 sati dogodila u Ustaničkoj ulici u Beogradu kod okretnice autobusa 17 i 31.

Očevici koji su se našli u blizini u trenutku sudara kažu da se čulo kao da je avion proleteo.

- Videla sam dva tela. Jedno je bilo na asfaltu malo dalje, a drugo pored automobila. Vozač je za divno čudo bio svestan. Koliko sam mogla da vidim imao je lakše povrede. Čula sam da su pričali da su išli preko 150 na sat i da su vozač i nastradali mladić rođaci - rekla je radnica obližnjeg lokala koja je u tom trenutku dolazila na posao, piše Kurir.

Gradski sekretar za javni prevoz Jovica Vasiljević rekao je da je tokom ove godine do avgusta u javnom prevozu bilo 1.406 saobraćajnih nezgoda, a da je od toga 1.270 nezgoda samo sa materijalnom štetom.

Gradski sekretar za javni prevoz Jovica Vasiljević rekao je da je tokom ove godine do avgusta u javnom prevozu bilo 1.406 saobraćajnih nezgoda, a da je od toga 1.270 nezgoda samo sa materijalnom štetom.

- U ovim nezgodama imali smo dva poginula lica, ali u obe saobraćajne nezgode nisu vozači javnog prevoza izazvali saobraćajnu nezgodu, nego su bili učesnici saobraćajne nezgode - istakao je Vasiljević.

Dodao je da nemaju konkretne podatke o uzrocima saobraćajnih nezgoda i da o tome evidenciju vodi saobraćajna policija, kao i prevoznici, u zavisnosti od njihove unutrašnje organizacije.

- Čitav niz je faktora koji dovode do jedne saobraćajne nezgode. Nekad je to nepažnja vozača, nekad je to umor vozača autobusa, ali vrlo često vozači drugih putničkih automobila isecaju vozače autobusa, ne puštaju ih da izađu iz onih niša, iako ih zakon obavezuje da to rade - kazao je Vasiljević.

 Naglasio je da je za svaku saobraćajnu nezgodu sud merodavan da analizira kako je došlo do nezgode, kao i da se vozila pregledaju na svakodnevnim redovnim pregledima, ali i da su obavezni tehnički pregledi dva puta godišnje.

Jasmina Ličina iz GSP Beograd je istakla da je gradski saobraćajni prevoz organizovan tako da ga obavljaju GSP Beograd i privatni prevoznici, a da je linija 45 u nadležnosti privatnih prevoznika.

- Mi vodimo broj saobraćajnih nezgoda u kojima su učestvovala naša vozila, pričam o vozilima GSP-a, i krivicu vozača. Mogu da kažem da od ukupnog broja u kojima su učestvovali naši vozači, jedna petina ide na krivicu vozača GSP-a - istakla je Ličina.

Naglasila je da su u drugim nezgodama uglavnom krivi drugi učesnici u saobraćaju.

(Glas javnosti)

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR