Večiti zamenik je naglasio da će se do kraja ove godine ili početkom sledeće, graditi Novi Savski most i Most kod Ade Huje. Plan najveće štetočine u istoriji Beograda je da je ukupno sedam mostova bude izgrađeno do 2030.
- Novi Savski most zameniće stari i imaće četiri saobraćajne trake i dve trake za tramvaje, dakle ukupno šest umesto sadašnje dve. Pored toga imaće biciklističke staze i široke trotoare - izjavio je Vesić za TV Hepi.
On je rekao da će izgradnja ovog mosta rasteretiti Brankov most i Gazelu.
- Kako bi ovaj most bio veoma korišćen, tome će doprineti izgradnja Gradskog tunela, prvog u našem gradu posle 52 godine, koji će počinjati kod Ekonomskog fakulteta, ispod Lomine ulice, a završavati u Bulevaru despota Stefana skoro kod Pančevačkog mosta - rekao je Vesić.
On je naveo da očekuje potpisivanje ugovora za izgradnju još jednog mosta na Dunavu kod Ade Huje.
- Kada taj most bude završen, on će biti deo naše unutrašnje obilaznice koja bulevarima sa četiri trake povezuje Most na Adi i most kod Ade Huje, a omogućiće da se konačno rekonstruiše Pančevački most - rekao je Vesić, preneo je Beoinfo.