Ipored toga što većina sugrađana svoje obaveze završi i uspe da stigne kući još dok rade dnevne linije, ima i onih kojima bi noćni prevoz značio.
- Radim u centru grada u firmi koju mere u borbi protiv vurusa korona ne dotiču, pa oko ponoći završavam s poslom. Noćna linija do Batajnice bi mi itekako značila. Verujem da ima još zaposlenih u drugim kompanijama koje ne rade do 20 ili 22 sata, a koji poput mene žive na obodima prestonice - ističe jedan od građana.
Tokom vanrednog stanja prošle godine, sve noćne linije, njih 24 ukinute su. I dok je redovan javni prevoz putnika uspostavljen 8. maja godine, noćni autobusi vraćeni su na ulice 11. juna proše godine.
Broj putnika na noćnim, kao i na ostalim linijama se menjao u zavisnosti od epidemiološke situacije i od mera koje su preduzimane u cilju sprečavanja širenja virusa kovid 19. Sekretarijat za javni prevoz zato svakodnevno prati prevozne zahteve na svim linijama.
- Sekretarijatu su se od juna, kada je noćni prevoz ponovo uspostavljen, više puta obraćali prevoznici, sa primedbom da je izuzetno mali broj putnika koji ih koristi. Imajući u vidu epidemiološke mere koje se primenjuju, potrebu da se smanji mobilnost stanovništva, ograničeno radno vreme mnogih objekata i ustanova do 20 sati, odnosno 21 sata, kao i činjenicu da je u novembru u proseku manje od 10 putnika koristilo noćne linije po polasku, odlučeno je da se od 19. novembra njihov rad obustavi - navode u Sekretarijatu za javni prevoz.
Sva je prilika da linija sa oznakom "N" neće biti na prestoničkim ulicama dok se ne smanji broj zaraženih od virisa korona i dok restorani, kafići i klubovi ne prorade u punom kapacitetu.
(Glas javnosti)
4 min