Udruženje potrošača „Efektiva“ je na mrežama skrenula pažnju na promenu koja je prošla prilično nezapaženo, a tiče se omiljenog eurokrema i ukusa koji svi dobro znamo od detinjstva. Više nije isti.
„Eurokrem, nekada i sada!“, navodi Efektiva uz fotografije na kojima se vidi sastav, ali i detalj koji je svima promakao. naime, na starom pakovanju jasno je istaknut naziv italijanske kompanije Gandola.
„Nekada se proizvodio po licenci firme Gandola iz Italije (prva slika). Sada ima svoju recepturu, nešto drugačije sastojke. Pitali smo kompaniju Swisslion za objašnjenje. Nisu odgovorili, verovatno i neće“, napisali su i pozvali ljude da prokomentarišu razliku između nekadašnjeg eurokrema i ovog sada.
Ispostavilo se da su je mnogi primetili, sudeći po komentarima nije dobra, a jasno je uočljiva i kad se uporedi sastav na pakovanju – kakao, nekad do 9%, danas do 4%; lešnik, nekad do 10%, danas 3%…
„Formalno tu nema nekog kršenja zakona, ali postavlja se pitanje poštenog odnosa prema potrošačima“, smatra Dejan Gavrilović, predsednik udruženja Efektiva.
Eurokrem, nekada i sada!
— Udruženje potrošača EFEKTIVA (@UBKEFEKTIVA) October 3, 2022
Nekada se proizvodio po licenci firme Gandola iz Italije (prva slika).
Sada ima svoju recepturu, nešto drugačije sastojke. Pitali smo kompaniju Swisslion za objašnjenje. Nisu odgovorili, verovatno i neće.
Razlika između nekadašnjeg i ovog sada? pic.twitter.com/jnsmiLGu6C
Kako kaže za Nova.rs, receptura koja danas stoji na ambalaži verovatno jeste ona po kojoj se eurokrem danas pravi i to je u redu, ali nije ono što je bilo. Fer bi bilo da to znamo pre nego što ga kupimo očekujući onaj stari ukus.
„Nisu imali zakonsku obavezu da obaveste potrošače o tome da više nemaju licencu i da je to sad drugi recept, ali mogli su recimo da promene vizuelni identitet“, objašnjava Gavrilović.