Stepen fizičke realizacije projekotm predviđenih radova na ovoj poddeonici je preko 86 odsto. Preostali su samo radovi na izradi habajućeg sloja kolovozne konstrukcije kao i radovi na uređenju putnog pojasa i postavljanja zaštitne žičane ograde. Najdublji usek na auto putu od Preljine do Požege je u Negrišorima, dubine preko 24 metra na kome je iskopano preko 300 hiljada kubika materijala i tu su radovi na uređenju putnog pojasa – rekao je šef nadzora Vladimir Petrović.
Prema njegovim rečima u tunelu Laz završeni su svi građevinski i radovi na elektromašinskom opremanju tunela.
– Očekuje se puštanje pod stalni napon za elektroenergetsko napajanje koje je preduslov za početak, takozvanih funkcionalnih ispitivanja kojima se proveravaju svi sistemi elektroenergetskog napajanja, telekomunikacioni sistemi i sistemi za automatsko upravljanje – rekao je Petrović.
Petrović je naglasio da u desnoj tunelskoj cevi Munjino brdo su radovi na završetku sekundarne podgrade i izgradnji kablovskih kanala ispod pešačkih staza.
– Radovi se izvode po planiranoj dinamici i bez većih tehničkih problema. U levoj tunelskoj cevi koja je probijena 24. decembra suu toku preostali radovi na primarnoj podgradi, podnožnim svodovima i radovi u punom jeku na izgradnju sekundarne podgrade – istakao je Petrović, piše „B92“.
Kada se radovi u tunelskim cevima završe do određenog stepena koje ne ometa montažu elektromašinske opreme onda će se pristupiti i tom poslu, pošto je sva oprema već nabavljena.
Glas javnost/B10S