Ovu neverovatnu aferu prošlog meseca je otkrio lokalni list El komersio, a onda su usledile ostavke odgovornih.
Španija je 2020. godine naručila 31 putnički voz da bi zamenili dotrajale stare kompozicije, prenosi portal Ekapija.
Prvobitno je bilo planirao da novi vozovi krenu sa radom 2024. godine, ali je sada jasno da će ti rokovi morati da se produže, bar do 2026. godine.
Proizvođač, baskijski KAF primetio je grešku još u proleće 2021. godine.
Španski premijer Miguel Angel nazvao je ovo "neopisivom grškom" zbog koje će morati da "padaju glave".
Španska železnička mreža izgrađena još u 19. veku preseca planinske prevoje zbog čeka postoje različite veličine tunela koje nisu u skladu sa modernim standardima.
Srećom za španske železnice vozovi još nisu proizvedeni, pa će moći naknadno da se dorade, ali ceo proces nabavke će biti ponovljen što će dodatno da odloži ceo projekat.