Investitori su u početku bili zabrinuti zbog popularnosti GLP-1 lekova kao što su Ozempic jer se pretpostavljalo da će ljudi koji uzimaju lekove konzumirati manje hrane, rekao je Šnajder Silviji Amaro iz CNBC.
Ali ta perspektiva se od tada promenila, rekao je on. „Mislim da se od tada pojavilo da potrebe za ishranom ne nestaju. Samo se pomeraju. Dakle, znate pre, tokom, i posle terapije GLP-1 — potrošači i dalje imaju nutritivne potrebe, ali one se mogu razlikovati od onih koji nisu na režimu mršavljenja.
Prema Schneideru, potrošači koji uzimaju lekove za mršavljenje jednostavno imaju različite nutritivne potrebe. Korisnici GLP-1 lekova moraju više da se usredsrede na unos proteina kako bi zadržali mišićnu masu i obezbedili da se konzumira dovoljno vitamina i mikronutrijenata, rekao je on.
Ovo služi kao prilika za Nestle da iznese nauku na sto, a zatim „radi na onome što nazivamo pratećim proizvodima, proizvodima koji se zaista bave nekim specifičnim potrebama potrošača tokom tog tretmana“, rekao je Šnajder.
Nestle želi da iskoristi popularnost GLP-1 lekova sa svojim „ambicioznim ciljem da promoviše zdravije proizvode“, rekao je izvršni direktor.
GLP-1 lekovi će „sigurno biti zanimljiv dodatak svim drugim potrebama koje pokušavamo da zadovoljimo u prehrambenoj industriji“, rekao je Šnajder za CNBC, dodajući da čak i kako važnost lekova raste, oni neće postati jedini fokus za kompanije za hranu i piće.
Dok korisnici GLP-1 mogu tražiti proizvode koji su prilagođeni njihovoj ishrani i uticajima lekova, kao što je osećaj sitosti, neće svi potrošači imati iste ciljeve.
„Zapamtite, biće mnogo potrošača koji nisu na GLP-1 dijeti. I postoji mnogo situacija u kojima užina i čokoladni proizvod i dalje ostaju popularni. Tako da to ne nestaje“, objasnio je Šnajder.
Potrošači će takođe biti u različitim životnim fazama, od detinjstva do starijih, i stoga će imati različite nutritivne potrebe koje se ispunjavaju različitim proizvodima, dodao je on.
Iako su dugoročni efekti GLP-1 tretmana za mršavljenje i dalje neizvesni i zabrinutost zbog neželjenih efekata i dalje postoji, Schneider je rekao da je važno odgovoriti na njih kao na „glavni potrošački trend“.
Švajcarski gigant hrane i pića najavio je ranije ovog meseca da pokreće asortiman smrznute hrane koji cilja na one koji uzimaju GLP-1 lekove. Svi obroci će uključivati najmanje jedan esencijalni nutrijent kao što su kalcijum ili gvožđe.
Namirnice koje tradicionalno nisu povezane sa gubitkom težine, poput pice, biće uključene kako bi se potrošačima pružila raznovrsnost, rekao je Šnajder za CNBC.
Glas javnosti /B06S