Glas Javnosti

DROBNJAKOVO SAMOVLAŠĆE! Stopirao radove KINEZIMA U KOSTOLCU i naneo DRŽAVI ŠTETU veću od 10 MILIONA EVRA!

Društvo
Autor: Glas javnosti

Direktor Puteva Srbije, Zoran Drobnjak, stopirao je radove kineskoj državnoj firmi CMEC, u Kostolcu, a ovi njegovi postupci poremetili su dobre odnose koje Srbija ima sa kineskim investitorima, dok su državi naneli štetu veću od deset miliona evra.

Proteklih dva meseca on je kineskoj državnoj kompaniji CMEC naneo štetu veću od deset miliona evra, piše portal Afera.

Sve vreme Drobnjak uporno postupa suprtno Zakonu, ali i suprotno državnim interesima. Njegovo postupanje počinje da ljulja i dobre diplomatske odnose sa Kinom…

Drobnjak kako stvari stoje ne priznaje Rešenje Ministarstava građevine saobraćaja i infrastrukture kojim mu je sekretar Biljana Vuksanović naložila da kineskoj državnoj kompaniji CMEC, omogući transport „STATORA“ do termoelektrane Kostolac. CMEC je najveća energetska kompanija u Kini i jedna od najvećih na svetu i u intersu je Srbije da oni budu prisutni na našem tržištu.

Sa našom državom su sklopili posao da izvedu radove na termoelektrani u Kosotolcu. Poslove je stopirao VD direktor puteva Srbije Zoran Drobnjak.

Hiljadu radnika ove kompanije sada sedi i ne radi ništa. Šteta je veća od 10 milona evra!

Kinezi su stator prevezli morem, i rekom sada se nalazi u luci na Dunavu. Odatle su trebali da ga prevezu specijlanom prikolicom. Nažalost Drobnjak već dva meseca odbija da im izda dozvolu za transport.

Zastupnici kineske firme su uložili žalbu Ministarstvu saobraćaja i infrastrukture. Državni sekretar Biljana Vuksanović odmah je potpisala REŠENjE broj: 344-08-86590/2021-03 kojim je poništila Drobnajkovovu zabranu transporta.

Izneneađenje je usledilo kada je Drobnjak, saopštio, da Kinezi ispunjavaju uslove po pravilniku Ministarstva, ali da je on napravio pravilnik po kome nisu ispunjeni svi uslovi. Na ovaj način Drobnjak je posalo poruku svim stranim investitorima, da zakoni i pravilnici naše države ne vrede ni pišljivog boba. Njegova poruka je da je Srbija zemlja bezvlašća u kojoj neki direktor javnog preduzeća može da pokvari posao kada mu se ćefne. 

 

Pretstavnici kineske kompanije su zbunjeni, jer ni ujednoj zemlji na svetu se ne dešava da niži službenici državne firme ne poštuju odluke Ministarstva koje im je nadređno. Advokati  bliski kinsekoj kompaniji kažu, da pretstavnici CMEC-a očekuju da problem bude rešen, ali da su iznenađeni sporušću naše administracije i Drobnajkovim samovlašćem, piše Afera. 

Zoranom Drobnjakom rekao je da je za takav transport potrebno imati prikolicu, kakvu ne proizvodi nijedan proizvođač na svetu.

Tokom razgovora Drobanjk je počeo da izmišlja bajke o neophodnom boroju osovina i točkova. Drobnjak je upitan zašto jednostavno ne uvaži mišljenje Ministarstva, kao i specifikaciju proizvođača prikolice, koji je to transportno sredstvo proizveo. Obzirom da prizvođač, renomirana nemačka firma tvrdi da može. (U pitanju je prevoz vangabaritnih t 170 tona)

Novinar pomenutog portala Drobnjaku je skrenuo pažnju da na osnovu njegovih nestručnih tvrdnji, prizilazi da kroz Srbiju nije moguće transportovati terete maksimalne težine od 170 tona i više, jer prevozna sredstva kakva on zahteva ne postoje. (Ne postoje četvrtaste prikolice koje su šire od autoputa kada se saberu trake koje idu u oba smera)

-Pošaljite pitanja mejlom mojoj PR službi odgovrićemo vam pismeno, reko je vidno iznerviran Drobnjak.

Kako pomenuti portal navodi, postoji rešenje Ministarstva sabraćaja i infrastrukture broj: 344-08-86590/2021-03 po kome je transport statora dozvoljen. Kao i da znamo da je tim rešenjem poništeno Drobnjakovo rešenje, puteva Srbije broj 1-344-1-52762021-4 kao i da je to dokaz da Drobanjka nije u pravu.

(Glas javnosti) 

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR