Na ovaj korak stariji građani se odlučuju i zbog niskih penzija a kako u našoj zemlji ne postoji starosno ograničenje za angažovanje profesionalnih vozača sve češće ih viđamo u saobraćaju.
Saobraćajni stučnjaci objašnjavaju da Zakon o bezbednosti saobraćaja ne definiše godine već to reguliše lekarska komisija.
Ovo su oberučke iskoristili prevoznici koji nemaju obavezu uplate poreza i osiguranja i daleko manje plaćaju penzionere koje angažuju.
U sindikatima tvrde da im kolege koje su otišle u penziju, a i dalje su angažovani, obaraju cenu rada. Oni dobijaju penziju od 30.000 do najviše 50.000 dinara, a po satu kod privatnika ih plaćaju oko 400 dinara.
Na ruku privatnicima ide i to što kod njih ne postoj kontrole za zapošljavanje tako da za volan sve češće sedaju i šoferi koji su ušli u osmu deceniju života.
Zbog svega navedenog ne treba da nas onda iznenađuju nesreće kao pre neki dan kada je vozač autobusa star 72 godine izgubio kontolu i uleteo u dečije igralište.
(Glas javnosti)