U istraživanju je učestvovalo 500 roditelja i dece starosti između 5 i 15 godina. Svaki četvrti roditelj požalio se da nije naučio značaj finansijskog planiranja u detinjstvu, a skoro trećina kaže da bi volela da su ih njihovi roditelji naučili značaju štednje kad su bili mali. Zato sada sa svojim potomstvom ispravljaju tu grešku, pa tek 13% roditelja kaže da ne uči dete značaju novca. Većina staratelja, 85% veruje da je na njima odgovornost da dete nauče značaju štednje, dok 10% misli da je za to zadužena škola.
Da deca shvataju značaj štednje, pokazuje broj od 89% dečaka i 77% devojčica koji su rekli da bi voleli da štede u budućnosti.
Odgovarajući na pitanje zašto vole da štede novac, skoro svaki drugi mališan je rekao da želi da kupi sebi slatkiše i igračke, a među motivacijom za štednju našli su se i izlazak i provod na raspustu. Svako treće dete štedi da bi kupilo poklone članovima porodice, a svaki peti unapred razmišlja o fakultetu.
Glas javnosti/ N03S