Međutim pravi razlozi tog iznenadnog čina, kako saznajemo, neće biti uskoro obelodanjeni jer se pojavila prijava protiv njega za nedavnu zloupotebu i falsifikovanje dokumenata koja je, izgleda, nerešiva enigma za one koju su ga postavili na tako važnu funkciju.
Iako je gradonačelnica Niša, Dragana Sotirovski, obećala da će vrlo brzo obelodaniti šta se zapravo dešava sa statusom novoustoličenog načelnika Komunalne milicije to se izgleda neće uskoro desiiti, kako tvrdi novinarski izvor Glas javnosti:
-Odmah nakon izbora Gorana Đorđevića na tako važnu funkciju neko se potrudio, a sumnja se u unutrašnji sukob u vladajućoj partiji, da ukaže na nedavnu prijavu protiv njega jer ga je saobraćajna policija uhvatila u prekršaju da je na šoferšajbni svog automobila imao falsifikovanu nalepnicu za invaliditet. To je ozbiljna krivična, ali i moralna, zlopupotreba jer šta reći za prvog komunalnog milicajca koji je sebi dao pravo da se nesmetano i besplatno parkira na mestu za invalide, uz falsifikovanu nalepnicu. Može se čuti da je njegov pokojni otac bio invalid, ali to ne može opravdati ovako moralno posnuće visokog gradskog funkcionera, - objašnja naš novinarski izvor i podseća da je još sveža priča sa prethodnikom na toj dužnosti, porotiv koga je, takođe, bila podneta krivična prijava, za navodnu zloupotrebu službenog položaja, zbog čega se pred Višim javnim tužilaštvom vodi predistražni postupak.
-Sve ovo u nizu vrlo opterećuje gradonačelnicu Sotirovski, ali i vladajuće naprednjake iz čijih redova se birala i ona i kadrovska rešenja za sve važne funkcije u Nišu. Sve su glasnije priče da njoj “smeštaju ”, svakodnevnim aferama, baš partijske kolege jer ona nije bila izbor niških naprednjaka , već je postavljanja odlukom iz beogradske centrale. To su skoro svakodnevne afere u nizu, pa je na primer od jutros aktuelno da se upravo otvara veliki tržni centar pod sloganom “ Ceo Niš će biti na otvaranju, dođi i ti!”, a sve u vreme teške epidemijske situacije. Ko je dozvolio veliki “korona šoping” , ako gradonačelenica tvrdi da o tome nije upoznata, pa procenite samo kuda sve ovo vodi, dok se Nišlije svakodnevno šokiraju ovakvim događajima, - priča naš novinarski izvor iz Niša.
Prema poslednjim informacijama, iz firme koja priprema ovaj veliki “ korona hepening” obaveštavaju javnost da su, ipak, iz pomenutog reklamnog slogana izbacili onaj zadnji deo – “dođi i ti!”. Takođe, obećavaju da će poštovati sve epidemijske mere i da će na otvaranju velikog šoping mola, od 40.000 kvadratnih metara, zato prisutvovali “samo” oko 4.150 posetilaca, možda još koji više, manje. Na sve to Gradska uprava Niša se upadljivo ne oglašava, ali zato Nišlije pomalo cinično poručuju da su trenutno ubedljjvo najzanimljivi grad u Srbiji, što je bar neka uteha.
(Glas javnosti)