Glas Javnosti

AIK BANKA, UGLEDNA BANKA ILI PRIVATNA PRĆIJA?

Društvo
Autor: Glas javnosti

Javno pismo predsedniku upravnog odbora AIK banke Vladimiru Sekuliću

Poštovani gospodine Sekuliću, molim Vas da obavestite javnost Srbije,

Da li je AIK banka ugledna banka ili nečija privatna prćija ili čak tajna organizacija, kada na sajtu nemate ono što imaju sve ugledne banke, a to su kontakt podaci na svim nivoima banke?

Obraćam Vam se na ovaj način jer na Vašem sajtu ne postoji drugi kontakt osim Vašeg Kontakt Centra koji sam kontaktirao tri puta, ali traženi odgovor nažalost nisam dobio.

Dana 11.08. u 15 časova i 16 minuta, posle povratka iz banke, dobio sam telefonski poziv, tada meni nepoznate osobe, sa broja 064--11587 koja se predstavila kao AIK banka i saopštila mi da novoj firmi gde sam ja direktor neće banka da otvori račun pošto sam ja kao čovek nepoželjan u toj banci. Kao dokaz se može zatražiti telefonski snimak od telefonskog provajdera Telekoma za poziv u 15 časova i 16 minuta. A nepoželjan sam zato što sam 02.08. na Svetog Iliju objavio na portalu „Glasa javnosti“ da je dvadeset i pet klijenata čekalo u redu dva sata (i ja sa njima) iako sam dan ranije najavio i zakazao podizanje veće sume novca.

Link ka pomenutom tekstu : 


Kada sam pitao ko me je to zvao u ime AIK banke, osoba je odgovorila da to nije bitno, već da je samo bitno to što je rečeno. U 15 časova i 23 minuta, pozvao sam Vaš Kontakt Centar na telefon 0800 1010 15 i prijavio kompletan događaj. Rečeno mi je da je nemoguće da sam tako nešto doživeo od nekoga iz AIK banke, ali da će sve biti uredno predato nadležnom rukovodstvu. Pošto se ništa od obećanog nije realizovalo, ja sam 14.08. u 13 časova i 52 minuta ponovo nazvao telefon Kontakt Centra i ponovo sve prijavio, međutim na tom broju mi je rečeno da nazovem telefon 0800 1010 05 i isti sam nazvao u 13 časova i 54 minuta i sve ponovio. Pošto se i dalje ništa nije događalo, ja sam 15.08. u 12 časova i 47 minuta ponovo nazvao Kontakt Centar i ponovo prijavio sve. Polazeći od činjenice da je danas 18.08. i da je  prošlo sedam dana od prve prijave, na moju žalost prinuđen sam da Vas ovako javnim obraćanjem pozovem da objasnite javnosti Srbije sledeće:

1)  Da li ste Vi ugledna banka ili privatna prćija?

2)  Da li vi kao banka nešto krijete, kada nemate na Vašem sajtu kontakt da mi kao klijenti možemo prijaviti probleme koje nam čine rukovodioci u Vašim poslovnicama?

3)  Da li mi kao klijenti, bilo privredni subjekti ili građani, imamo pravo da negodujemo na očigledne i velike propuste u radu Vaših rukovodilaca filijala ili moramo da trpimo sve kao robovi AIK banke, kao na primer: Neko dan ranije zakaže da će doći u određeno vreme, a kada dođe čeka na usluge dva sata.

4)  Da li je kod Vas isto tretiran klijent koji podiže ili deponuje 50.000 ili onaj koji podiže ili deponuje 5.000.000?

5)  Da li Vaša banka po važećem zakonu, odlukama i uredbama NBS može da zabrani nekome da u vašoj banci otvori račun i da li se može zabraniti otvaranje računa licu koje se ne sviđa rukovodiocu filijale iz bilo kog razloga?

6)  Da li mi kao klijenti imamo pravo na diskreciju kada podižemo ili deponujemo veće sume novca?

7)  Da li mi kao klijenti dobijamo bilo kakvu besplatnu uslugu u banci ili vi sve usluge naplaćujete, a mi kao sluge pokorne (iako sve Vaše usluge plaćamo) dodatno moramo da trpimo šikaniranje i maltretiranje vaših nedostojnih kadrova?

8)  Da li ste vi kao predsednik upravnog odbora dostojan naslednik Ljubiše Jovanovića, koji je stvorio tu nekada uglednu banku, kada dozvoljavate da u AIK banci i miševi kolo vode. To se Ljubiši Jovanoviću nikada nije moglo dogoditi, jer je on isključivo tražio maksimalno profesionalni odnos prema svemu, a posebno prema stalnim i starim klijentima banke.

Radi Vaše informacije, pisac ovih redova je klijent AIK banke trideset godina i neće da napusti banku zbog bolesnog ponašanja vaših nedostojnih rukovodilaca.

Sve što ovde nije rečeno, potražite u Vašoj filijali na adresi Kralja Milana 10. Svi moji kontakti postoje u toj filijali.

 

Pisac redova, stari klijent banke, ostali identitet poznat redakciji.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR




od Bojana u 24.08.2023 23:43:53 h
     0 
Kada bi vam ja rekla da sam nekog direktora aik banke trazila u obliznjem kaficu da mi potpise bankarsku garanciju ne biste mi verovali. Najgora banka sigurno u Srbiji to je opste poznato i mnogi su pobegli, kao sto sam i ja prestala da uplacujem pazare, samo uplatim koliko mi skidaju za tu bankarsku garanciju i nista vise.
od Stojanovic Goran u 24.08.2023 13:55:09 h
     0 
To je kriminalna organizacija serkova, treba ispitati koji mu je cilj bio kupovine propalih banaka, utuzivao klijente na nepostojece iznose drakonski uvecanih iznosa.Namestanje postupaka u nadleznim sudovima preko kancelarije Aleksic koji je napunio dzepove sebi, secerku i sudijama u krimi postupcima kojima se dodano obogatio preko propalih banaka na stetu gradjana.Mup, Ministarstvo pravde i svi nadlezni cute.
od Рашо u 22.08.2023 14:57:40 h
     0 
Честа појава у нашим животима. Ситне недовршене особе из чисте пакости праве сметње људима у животу и раду! Такви постоје свуда али је запрепашћујуће да виши руководиоци уместо да такве одстране из свог састава прикривају такве појаве и сазнање да се било шта лоше догодило и тако овим недовршенима пружају могућност да своју пакост претворе у неку моћ! То показује да су и такви руководиоци недорасли послу који раде и да су лоши људи!
od Pablito u 19.08.2023 22:57:16 h
     0 
Prebacili me iz Sberbanke i kao fizičko lice i firmu... Uzas.... Redovi su redovni bez obzira na godišnje odmore. Na salteru njih cetvoro a samo jedan prima klijente dok sa strana u onim paravanima Jos njih sestoro. Moj kolega i suvlasnik firme je pravnik i morao je da ih UCI i dokaze da su bez osnova blokirali firmin racun... Cim su shvatili sta su uradili, racun je bio vrlo brzo odblokira a za sve to vreme radnica je bila jako mrzovoljan i drska.... Ima toga Jos ...
od Vlada u 20.08.2023 06:14:56 h
     0 
Najgora banka na svetu,presao sam iz Sbera tj preuzeli su klijente Sbera....Imam stambeni kredit,katastrofa,kakonsumpreuzeli odmah problemi,neobavesteni,prqve se ludi,ne javljanje posle primedbi na kredit koji smo otplacivali zenq i ja po pola odjednom samo meni leze rata za naplatu i to tako traje mesecima,niko mi se ne javlja,orave se blesavi kao je znaju gde to pise u kreditu....Uzas jedan veliki ,ne znam da li postoji jos negde ovakva banka....trrba je ugasiti a ne da kupuje jos druge banke.
od Sky u 20.08.2023 10:32:10 h
     0 
Zovi te Miodraga Kostica
od nikola u 20.08.2023 16:55:34 h
     0 
To sam doživeo p očetkom ove godine i odmah sam otkazao. usluge te nazovi banke.
od Mia u 19.08.2023 17:25:02 h
     0 
Svaka cast za tekst, AIK banka je najgora, imam stambeni kredit u tadasnjoj WOLKS banci , sada aik nazalost, toliko su nestrucni, bahati, neorganizovani, ne znam ko ih stiti i emu sluzi NBS
od Koki u 19.08.2023 17:45:06 h
     0 
Ja sam je sa prvom greškom, kada su po dva puta skidali ista plaćanja toliko da su me uvodili i u nedozvoljeni minus pa za dva sata vraćali novac na račun, napustio, izmirio sve obaveze, dobio potvrdu da ništa ne dugujem da bi me za nedelju dana zvao neko iz banke da mi saopšti da ja dugujem još nekih 1000 dinara. I kada sam im rekao da sam dobio potvrdu da im ništa ne dugujem onda su odustali od daljeg zvanja. Gore iskustvo sa bankom nisam imao a postao sam njihov klijent jer su kupili Sber.
od Branko u 19.08.2023 06:45:22 h
     0 
Čitam ove komentare i prosto mislim da smo i mi klijenti krivi za stanje u bankarskom sektoru ali mi smeta kritika koja vredja mnoge časne i poštene radnike bilo koje banke a naročito AIK banke koja je po mom mišljenju jedna od boljih banaka .Naravno da se dešava da zbog odmora ili bolovanja neka filijala radi smanjenim kapacitetima ali i mi klijenti trebamo biti razumni i tolerantni prema zaposlenima u banci .Inače za mene je AIK banka dobra i od kada sam njen klijent ja sam zadovoljan !!!
od Nada u 23.08.2023 07:53:59 h
     0 
Cekala u redu da ugasim racun jedno dva sata. Jedan salter radi, ostali se vazno setaju. Glasno sam prtestvovala, prisla mi je jedna doterana plavusa, kao da je dosla iz nocnog zivota. Verovatno najglavnija , u tom momentu na tom mestu, pitala me sta ja cekam, ja sam joj odgovorila, da hocu da zatvorim racun. Odgovor je bio da moram da sacekam. Kada sam najzad dosla na red, sluzbenica mi je rekla da ona ne zna to da radi da dodjem sutra odmah posle devet kad nema guzve. To se dogadja u Zemunu,
od Незадовољни клијент u 19.08.2023 08:32:39 h
     0 
Као клијент Sberbank, након повлачења са наших простора постаи сам клијент АИК банке. Након 15 година проведених у претходној банци дошао сам у ситуацију да у локалној филијали морам да трпим безобразлук и бахато понашање. Врхунац безобразлука је објашњење да постојећи Уговори преузети од претходне банке за њих не важе и да сада владају друга правила. О неспособности показаној приликом промене бројева рачуна током транзиције из Sberbank у Наша АИК банка, па у АИК банка не вреди ни пручати...
od Mishko u 20.08.2023 18:56:14 h
     0 
Potpuno tačno, ja iz mog iskustva kao pravno lice mogu da kazem da je osoblje Sberbanke pokazalo mnogo veći nivo ozbiljnosti i pristupa zahtevima kao kompanija i kao profesionalci…neažurnost zaposlenih u sadašnjoj ekspozituri koju je preuzeo AIK me je koštalo izgubljenog posla…samo jedan od mora problema nakon integrisanja dve banke. Konkretno zaposlene ne interesuju klijenti a smatram da ih je i mali broj na broj klijenata
od Maša u 19.08.2023 09:08:42 h
     0 
Covek je u pravu,niko neće da Vas udostoji,završavaju Vas za Vaš novac. I ja sam klijent jako dugo,kada je bio Ljubiša Jovanović i tada nije bilo ovako
od Buduci bankar u 19.08.2023 09:50:00 h
     0 
Svasta.Kad bi svi klijenti ovako pisali novinama gde bi nam kraj bio..Gospodin zeli protekcije.Bolje da se zali na zdravstveni sistem.Promenite banku i videcete da je sve isto.Nisu vam realni zahtevi.Vredjate a necete da odete iz banke.Poz novinara jer je ocito da vam je prijatelj
od Maja u 19.08.2023 10:03:16 h
     0 
Delim isto i uzasno iskustvo sa AIK bankom. Dva meseca su me zavlacili sa otvaranjem racuna za sindikat, nakon cega sam osistala i sve uradila za dva dana u derugoj banci. Svet svima da ih zaobidjete.
od Veki u 18.08.2023 20:57:23 h
     0 
Skroz nestabilna banka. Ljudi se zale da cekaju po nedelju dana da im se isplati novac. Jorgovanka cuti i stiti Kostica.
od Sale u 19.08.2023 09:52:41 h
     0 
Nije tacno.Mene odmah isplatili sutradan.Frustrirani ljudi,a kum im novinar pa mogu da pisu sta hoce.Ja sam zadovoljan sa Aik bankom.