Možda ne možemo svi da kažemo da smo ponosni vlasnici kožne galanterije i dodataka Lui Vitona, ali evo nečega što (možda) neće oštetiti naš budžet- čokolada marke Lui Viton.
Kao dodatak listi vrhunskih modnih marki u Singapuru sa F&B ograncima, uključujući Kouč i Ralf Loren, sada je lansiran i ,,Le Chocolat Maxime Frederic"- posvećena čokolada pod luksuznim brendom koja je debitovala u Aziji 7. februara , 2024. Ovaj atelje čokolade je prvi te vrste van Francuske, što ga čini izuzetno ekskluzivnim.
Maksim Frederik je nagrađivani poslastičar, poreklom iz Normandije u Francuskoj, čija se porodica bavila poljoprivredom. Zbog ovog svog porekla, on posvećuje posebnu pažnju sastojcima koji se koriste u njegovim poslasticama, nabavljajući ih iz celog sveta na osnovu kvaliteta i načina proizvodnje. Svaki zalogaj napravljen je sa najvećom pažnjom. On koristi samo lešnike uzgajane sa svoje farme u Francuskoj, i umesto da ih drobi mašinom, što je očigledno brža i pogodnija opcija, on to radi koristeći stogodišnji mlin koji traje duže, ali omogućava veću preciznost.
Još jedan primer: kravlje mleko može imati različit ukus u zavisnosti od sezone, a Maksim pažljivo prilagođava svoje recepte kako bi obezbedio da su ukusi dosledni tokom cele godine. Ovo su samo neki od mnogih načina na koje se posebno bavi finijim detaljima, čime se obezbeđuje neuporediv nivo ukusa i kvaliteta.
Osim što je kulinarski talenat iza čokolada Lui Vitona, on je takođe radi kao poslastičar u ,,Cheval Blanc Paris-u"- luksuzni hotel u Francuskoj smeštenog uz idiličnu reku Senu.
Cene u ,,Le Chocolat Maxime Frederic" u Lui Vitonu u Singapuru na veliko iznenađenje i nisu tako visoke kao što bi se moglo očekivati. Zanatske čokolade ovde se kreću sa cenom od 30 dolara (oko 2.500 dinara), ne za jedan komad čokolade, već za kvadratnu ploču od devet. Bonbone od lešnika iznose 44 dolara po kutiji (oko 3.535 dinara),a čokoladice sa ikoničnim uzorcima monograma LV se kreću po ceni od 30 dolara.
Najimpresivnije su veće čokoladne kreacije napravljene po uzoru na Petula (230 dolara-oko 18.500 dinara) i Vivijen (420 dolara- 33.750 dinara)- maskota brenda. Za izradu svakog od njih je potrebno dva do tri dana, jer se suši na vazduhu umesto mašinski da bi se sačuvao ukus i kvalitet, i dolaze u potpunosti ispunjen sa više čokoladnih iznenađenja u sebi. Ovo jestivo umetničko delo je takođe i pokretno. Moguće je ih naviti poput igračke balerine u kutji.
Tu je i dekadentna čokolada (50 dolara- oko 4.000 dinara), inspirisana Maksimovim lepim sećanjima na doručak iz sa njegovom bakom kada je bio dečak. Maksim voli da ga kombinuje sa slanim puterom, za koji priznaje da je prilično neobičan, ali lepota ovog namaza je u tome što je zaista za svakoga i svako treba da uživa u njemu onako kako želi, bez pravila i ogrančenja, prenosi Time Out.
Glas javnosti/ A03S