„U pitanju su sponzorisani postovi na Instagramu koji nude atraktivna sniženja i ponude. U konkretnom slučaju sniženje cena obuće na Tamaris Online Shop-u“, navela je banka.
Upozorili su klijente da pažljivo proverie profil koji sponzoriše post.
„Pre nego što kliknete na sponzorisani post, uvek proverite profil koji stoji iza njega. Legitimni brendovi obično imaju verifikovane profile (plava značka) i veliki broj pratilaca. Ako profil izgleda sumnjivo, sa malo pratilaca ili bez ikakvog istorijata postova, to može biti znak fišing kampanje“, naveli su.
Fišing je jedna vrsta internet prevare u kojem se u osnovi radi o krađi identiteta i podataka. Prevaranti falsifikuju veb stranicu neke kompanije, ili njen profil na društvenim mrežama, i preko njih pokušavaju da ukradu podatke korisnika (lične ili finansijske), ili da instaliraju maliciozni softver na uređaje koji je u stvari virus preko kojeg će ukrasti podatke koje korisnik ima na tim uređajima.
Najčešće su to računi, brojevi kreditnih kartica, lični podaci i sve one informacije koje će im u budućnosti biti od koristi kako bi naneli štetu.
Glas javnosti/N01S