Glas Javnosti

Žalbe na rad kol centra doma zdravlja, u ustanovi kažu da se brzo zakazuje

Društvo
Autor: Glas javnosti

Otkako je uveo telefonsko zakazivanje pregleda kod izabranog lekara, kol centar Doma zdravlja "Novi Sad" u danu dobije i do 5.000 poziva - rekord je oko 10.000 poziva tokom udarnog dana, ponedeljka.

Ova novina u zakazivanju pregleda kod izabranog lekara uvedena je pre mesec dana i naišla je na otpor dela građana, koji se pitaju šta nije funkcionisalo u prethodnom sistemu zakazivanja. 

Tada su građani neretko dolazili lično u ambulantu, u opciji je svakako i sve vreme kol centar, ali i zakazivanje potem aplikacije "Moj doktor" Ministarstva zdravlja.


Kako za 021.rs svedoči sve više građana, čeka se dugo da se javi operater, a pojedini odustanu pre nego što stignu na svoj red za razgovor s operaterom.
 
"Broj telefona kontakt centra Doma zdravlja u Novom Sadu je nedostupan. Dakle, jedini broj preko kojeg se može zakazati kod izabranog lekara ne može da se dobije", navodi jedna Novosađanka.
 
"Sat vremena sam zvao na broj telefona jutros, pozovite i sami pa ćete se uveriti da je nemoguće dobiti nekoga", druga je poruka koja je stigla našoj redakciji.
 
Dom zdravlja: Pregled je moguće dobiti već istog ili narednog dana
 
Zakazivanje putem kol centra Dom zdravlja je uveo u skladu sa odlukom i preporukom koje je izdalo Ministarstvo zdravlja, navode u ovoj ustanovi. Cilj je optimizacija broja termina za pregled.
 
"Benefit ovakvog načina zakazivanja je to što kod skoro 90 odsto izabranih lekara moguće je zakazati pregled danas za danas ili sutra dan, kod samo par lekara čekanje na prvi slobodan termin je od tri do četiri dana", navode u Domu zdravlja "Novi Sad" za naš portal.
 
Na pitanje da li je u ranijem periodu bilo problema sa zakazivanjem, što je uslovilo izmene u radu, u ustanovi kažu da problema nije bilo, ali da je redovnom kontrolom broja zakazanih pacijenata ustanovljeno da je telefonsko zakazivanje brže i komfornije za pacijente.
 
"Nije potrebno da dolaze u ambulante i čekaju, dovoljno je da od kuće pozovu kol centar i dobiće termin. Nije se promenilo to da prve preglede kod specijalista zakazuju izabrani lekari, a kontrolne preglede specijalisti ili njihove timske sestre, sa izuzetkom fizijatara, koji sami zakazuju kontrolne preglede", poručuju u domu zdravlja.
 
U ustanovi dodaju da su zadovoljni kako funkcioniše kol centar za sada budući da većina pacijenata odmah dobije termin pregleda kod lekara. U realnom vremenu, kol centar istovremeno može da primi 90 poziva - svi pozivi koji su preko tog broja ulaze na čekanje.
 
"Sistem se u tom slučaju na kratko isključuje, pa se tako dešava da pacijenti pomisle kako im je neko prekinuo vezu ili ih isključio, a u stvari oni nisu ni u ušli u sistem pa moraju sačekati na odgovor operatera. Pik je ponedeljkom, tad imamo jako veliki broj poziva, nekada bude i do 10.000", objašnjavaju u domu zdravlja za 021.rs.


BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR