Glas Javnosti

MEGAN MARKL POKREĆE SVOJ BREND: Evo šta će sve biti dostupno u prodaji

Pop kultura
Autor: Glas javnosti

Lista se samo širi iz dana u dan. Sve na šta pomislite prodavaće vojvotkinja

Već nekoliko dana u svim medijima pojavila se vest da Megan Markl pokreće svoj lajfstajl brend. A iz dana u dan povećava se lista artikala koji će se naći u prodaji.


Sada je na svoju široku listu dodala kozmetiku i kozmetičke proizvode koje namerava da prodaje preko svog životnog brenda, American Riviera Orchard.

Detalji su se pojavili u proširenju aplikacije za žig koji je dobio isključivo DailyMail.com.

Dokument pokazuje da je pored gotovo iscrpne liste kućnih dobara, kancelarijskog pribora, posuđa, baštenskog pribora, pića, hrane i začina, vojvotkinja od Saseksa, sada odlučna da plasira na tržište, „kesice mirisa, nemedicinske preparate za negu kože; gelove i soli za kupanje i tuširanje, preparate za kosu, sapune za kupanje, nemedicinski sapuni za ruke, kreme za telo, ulje za kupanje, losione za telo, ulje za telo."


Novi dodatak takođe uključuje prodaju mirisnih ulja, difuzera mirisa za vazduh, mirisa, mirisa za sobe, tamjana i nemedicinskih veterinarskih preparata za negu, kao što su šampon i balzam za kućne ljubimce, tako da čak i vaš ljubimac može da uživa u luksuznom brendu vojvotkinje.

Markl je najavila lansiranje brenda za životni stil ovog meseca reklamom na kojoj je prikazana kako aranžira cveće i meša činiju nečega dok je snimana u mekom fokusu u svojoj kuhinji kremastih tonova.

Video je objavljen na Instagram nalogu novog brenda u lansiranju koji bi, kažu stručnjaci, mogao da poveća njenu šestocifrenu prodaju za nekoliko nedelja.


Na to se gleda kao na sjaj njenog bivšeg sajta o životnom stilu The Tig koji je pokrenula pre nego što je upoznala princa Harija (39), i dok je još bila samo skromna glumica koja je igrala u seriji "Suits".


Pored kozmetike, šampona, sapuna i ulja za ruke i telo, ona je već podnela prijavu za zaštitni znak da pokrije sve, od svetiljki za dekoraciju do sveća, lampi, fenjera i srebrnog pribora.

Prodavaće začine, začine, putere od orašastih plodova, džemove, marmelade i želee, jestiva ulja i masti i namaze od mahunarki, belog luka i susama, kao i hranilice za ptice.


Vojvotkinja takođe planira da prodaje prostirke za kupanje, jogu i meditaciju, nakit u obliku medaljona, kompleta za pisanje, kartica za beleške i otvarača za pisma.

A pošto sve unutrašnje stvari nisu dovoljne, ona je takođe podnela prijave za žigove za seme, baštenske lopatice, makaze i viljuške za korov, poklon setove baštenskog alata i torbu posebno prilagođenu za držanje takvih baštenskih alata. Torbe, povoci za kućne ljubimce, torbe za vino, torbe za vino sa ručkama za nošenje ili držanje vina, jastuci, nameštaj, organizatori fioka...sve su na listi.

U stvari, sve što vam padne na pamet, verovatno će i to Megan da prodaje.


Vojvotkinja je rekla vrlo malo o kompaniji javno, sa jedinim nagoveštajima onoga što će se pojaviti u obliku devet zagonetnih Instagram postova postavljenih prošle nedelje i otkrivajući ime i logo.

Takođe će biti dostupni kuvari i knjige recepata od vojvotkinje koja je ranije govorila o svojoj ljubavi prema hrani i kuvanju, kao i štampane kopije.

Govoreći 2016. rekla je da se pridržava veganske dijete tokom nedelje i da je fleksibilnija vikendom.


Rekla je: „Ne brinem se samo o sebi iz estetskih razloga, već zato što to kako se osećam zavisi od toga šta jedem, koliko se odmaram i koliko vode pijem.“

Čak i njena deca Arči i Lilibet vole povrće, rekla je u epizodi svog podkasta, Arhetipovi.

Vojvotkinji se pripisuje da je pomogla svom suprugu Hariju da pređe na zdraviju ishranu sa više smutija i manje mesa.


Glas javnosti/D03S

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR