Glas Javnosti

Otvoren kolosek na relaciji Sajlovo-Novi Sad

Društvo
Autor: Glas javnosti

Dana 2. marta, desni vezni kolosek na relaciji Sajlovo - Novi Sad, na kom je radove izvodio graditeljski tim Kineskih železnica, prošao je tehnički prijem i pušten je u saobraćaj

To znači da se putnici koji putuju na relaciji Novi Sad - Sombor mogu oprostiti od nelagodnosti izazvanih zbog vožnje autobusima od ranžirne stanice ka železničkoj stanici Novi Sad.

Više od godinu dana desnim veznim kolosekom za Sajlovo nije moglo da se pristupi železničkoj stanici Novi Sad, a putnički vozovi na relaciji Novi Sad - Sombor morali su da pristaju u obližnjoj ranžirnoj stanici i da u istoj kupe i ostavljaju putnike, koji bi po dolasku u istu bili primorani da autobusima polaze iz i dolaze u železničku stanicu, što im je stvaralo prilične poteškoće.

Da bi se poteškoćama lokalnog stanovništva stalo na put, graditeljski tim Kineske železnice je aktivno i samoinicijativno sarađivao sa Investitorom i ostalim učesnicima Projekta, naučnim planiranjem, strogom organizacijom izvođenja radova i rigoroznom kontrolom kvaliteta, danonoćno izvodio radove na polaganju gornjeg stroja na deonici Novi Sad - Subotica, čineći da radovi na polaganju desnog veznog koloseka budu urađeni kvalitetno i efikasno.


Ukupna dužina desnog veznog koloseka rasputnice Sajlovo do Novog Sada je 3,3 kilometara. Početna tačka je rasputnica Sajlovo na zapadu, a završna u stanici Novi Sad na istoku. Nesmetano odvijanje saobraćaja po desnom koloseku do stanice Novi Sad  je u velikoj meri povećalo putnički i teretni kapacitet i olakšalo kretanje lokalnog stanovništva.

Kako se navodi, pruga Beograd - Budimpešta počinje od Budimpešte, glavnog grada Mađarske, na severu, a završava se u Beogradu, glavnom gradu Srbije, na jugu.

Njena dužina je 341,7 kilometara, deonica na teritoriji Republike Srbije duga je 183,1 kilometar, a projektovana brzina je 200 km/č. Reč je o značajnom projektu inicijative „Pojas i put“, u čijoj izgradnji zajednički učestvuju Kina i zemlje Centralne i Istočne Evrope.

Nakon što cela pruga bude završena i puštena u saobraćaj, vreme putovanja između glavnih gradova Mađarske i Srbije biće skraćeno sa 8 na 3 sata. Deonica Beograd - Novi Sad na teritoriji Srbije puštena je u saobraćaj 19. marta 2022. godine, dok se očekuje da će se uslovi za puštanje u saobraćaj deonice Novi Sad - Subotica steći najranije u decembru 2024. godine.


Glas javnosti/A03S

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR