Društvena mreža Treds (Threads), koju mnogi vide kao kopiju Tvitera za samo pet dana privukla je više od 100 miliona korisnika. Međutim, Mark Zakerberg priznaje da su ti brojevi sada pali.
„Ako imate više od 100 miliona prijavljenih ljudi, idealno bi bilo da se svi oni ili makar polovina zadrže (na mreži). Još nismo stigli do toga“, kaže Zakerberg.
U razgovoru sa zaposlenima, prvi čovek „Mete“ opisao je situaciju kao „normalnu“ i rekao da očekuje da će se veći broj korisnika zadržavati kako aplikacija bude dobijala nove funkcionalnosti, javlja Rojters.
Upravo manjak osnovnih funkcionalnosti na koje su korisnici drugih mreža navikli bila je glavna zamerka nakon lansiranja aplikacije početkom jula.
„Meta“ je od tada Treds obogatila opcijama za odvojeno praćenje objava korisnika koje pratite i onih koje su preporučene – „za vas“. Takođe, povećan je broj jezika na koje se objave prevode.
Direktor sektora za razvoj proizvoda u „Meti“, Kris Koks ističe da je sada fokus na dodavanju više „mamaca“ koji bi vratili ljude na platformu.
Instagram i Treds su usko povezane platforme – da bi se prijavili za Treds, korisnici moraju imati nalog na Instagramu.
Zakerberg je takođe obavestio zaposlene o ogromnoj opkladi u kompaniji koja se odnosi na Metaverzum, svet virtuelne realnosti koji tek treba da bude stvoren.
Rekao je da rad na tehnologiji proširene realnosti (AR) i virtuelne stvarnosti (VR) koja bi je pokretala „ne ide ispred roka, već da ide tačno na vreme“, dodajući da ne očekuje da će ona postati mejnstrim do sledeće decenije, prenosi R05S.