"Vlasnica sam kafića i trenutno nas muči nedostatak ovsenog mleka. Moj dobavljač je tražio sastanak kako bih probala različite vrste ovsenog mleka, rekla je vlasnica kafića.
Te iste večeri kada se vratila kući njena Fejsbuk strana bila je puna oglasa za ovseno mleko, iako, kaže, nije koristila mobilni telefon tokom razgovora sa kolegom.
"Nikad nisam pretraživala ovseno mleko. Nisam ni otključala mobilni dok je dobavljač bio sa mnom. Ne znam što da mislim o tome", rekla je.
undefined
"Slušaju nas. Upozorenje", napisala je u opisu videa.
Mnogi su ispod njenog videa komentarisali kako misle da ih Fejsbuk prisluškuje, iako ne postoje čvrsti dokazi za tu teoriju. Fejsbuk je nekoliko puta negirao te navode te je objasnio da oglase baziraju prema interesima i informacijama profila korisnika, piše The Sun.
"Fejsbuk ne koristi mikrofon vašeg mobilnog telefona za kreiranje oglasa ili promenu onoga što vidite na stani. Neki nedavni članci sugerišu da prisluškujemo razgovore korisnika kako bismo im prikazali relevantne oglase. To nije istina", objasnili su iz Fejsbuka, prenosi Index.
(Glas javnosti)