Jakarino, koja je postavljena za izvršnu direktorku Twittera 5. juna, planira da pokrene video-oglase sa zvukom preko celog ekrana koji će se prikazivati korisnicima koji skroluju kroz novi Twitterov kratki video-zapis, prenosi Reuters citirajući tri osobe upoznate sa temom.
Ona je u razgovorima o širem partnerstvu sa kompanijom Google, koje bi uključivalo oglašavanje i pristup nekim podacima kompanije Twitter, navodi se u izveštaju.
Twitter se takođe nada da će ponovo pregovarati o višestrukim ugovorima sa tehnološkim kompanijama kao što su Amazon, Salesforce i IBM.
Twitter nije odmah odgovorio na zahtev agencije Reuters da komentariše izveštaj.
Reuters je ranije ovog meseca izvestio da Twitter planira da se fokusira na video, stvaralačka i trgovinska partnerstva, kako bi revitalizovao poslovanje kompanije društvenih medija izvan digitalnog oglašavanja.
Nakon što je Mask kupio Twitter u oktobru kompanija za društvene mreže suočila se sa mesecima haosa, uključujući otpuštanja hiljada zaposlenih, kritike zbog lošeg moderiranja sadržaja i odlazak mnogih oglašivača koji nisu želeli da se njihovi oglasi pojavljuju pored neprikladnog sadržaja.