Majkrosoft bi mogao da doda Netfliks na svoju šoping listu u 2023. godini, piše Rojters.
Sve je počelo sa igrom Majnkraft, koju je kompanija preuzela za 2,5 milijarde
dolara. Kasnije je Majkrosoft kupio LinkedIn, zatim softver za prepoznavanje govora „Nuance“ i na kraju je kao bomba odjeknula vest da kupuju studio „Activision Blizzard“ za 69 milijardi dolara, koji stoji iza popularne franšize „Call of Duty“.
Prema rečima Rojtersa, Netfliks je najverovatnije sledeći.
Netfliks i Majkrosoft već neko vreme imaju bliske odnose. Majkrosoft je glavni reklamni partner Netfliksa, a predsednik Majkrosofta Bred Smit je član upravnog odbora striming giganta. Deo razloga za dogovor je da Majkrosoft želi da ponudi uslugu striminga video igara na više uređaja.
Netfliks takođe ima planove vezane za gejming. Kompanija je ove godine pod rukovodstvom Rida Hejstingsa, kupila je programera „Spry Fox“, svoj šesti interni gejming studio. Postati deo Majkrosoftovog carstva povećalo bi te ambicije.
Satja Nadela je pokazao spremnost da bude hrabar trgovac. Na osnovu toga, lako je verovati da će Majkrosoft sada sve svoje snage usmeriti na Netfliks, zaključuje „Rojters“.