Zahvaljujući tehnologiji optičkog prenosa sočiva, LED upozorenje je danju i noću vidljivo golim okom čak i na udaljenosti od 100 metara. Kada se lampica upozorenja uključi, ljudi zaduženi za nagledanje mogu daljinski da utvrde šta se dešava i upozore nadležne.
Novi senzori su daleko lakši za ugradnju i jeftiniji od dosadašnjih, a bez zamene baterije mogu da rade skoro godinu dana. Podnose temperature od -30°C do 80°C, pa se očekuje da će u velikom broju koristiti u područjima sa velikim sezonskim varijacijama.
Algoritam u senzorima analizira i procenjuje rizik na osnovu uslova nadgledanih lokacija da bi se sprečili lažni alarmi. Korišćenje ovih senzora moguće je na gradilištima, pri tunelskim radovima, na oronulim zgradama i istorijski značajnim građevinama, u rudnicima, podzemnim objektima, kao i u područjima podložnim klizištima.
U okviru pilot projekta senzori su postavljeni u kanalima nastalim od lave na ostrvu Jejudo, zatim na padinama duž nacionalnih puteva i u planinskim oblastima, kao i pored brzih železnica GTX-A u Seulu.
Istraživači navode da tehnologija detekcije koja je do sada korišćena ne može brzo da reaguje na urušavanje jer je potrebno mnogo vremena za analizu i tumačenje podataka, a nova tehnologija senzora će u velikoj meri smanjiti vreme potrebno za reagovanje.
Očekuje se da će senzori biti postavljeni na mnogo lokacija, naročito tamo gde su u planu veliki građevinski projekti ili objekti predviđeni za rušenje, prenosi portal Ekapija.