Gugl je 1. septembra 2015. godine značajno promenio svoj glavni logotip (Google) u moderni font pod nazivom Product Sans. Kao deo tog ažuriranja, ikonica „G“ se promenila iz malog belog slova „g“ na plavoj pozadini u kružni dizajn koji je u upotrebi bio deset godina.
Sada Gugl menja tu ikonicu, tako da više nema četiri jasno odvojene boje. Umesto toga, crvena prelazi u žutu, žuta u zelenu, a zelena u plavu. Ikonica izgleda živopisnije i šarenije, piše portal 9to5google.
Ova promena deluje usklađeno sa prelazom boja u Guglovom sistemu veštačke inteligencije „Gemini“, dok „AI Mode“ u pretrazi koristi sličan vizuelni prikaz za prečicu.
Nova ikonica već se koristi u aplikaciji Gugl pretraga za iOS sisteme, počevši od ažuriranja koje je objavljeno u ponedeljak, 11. maja. Promena je stigla i na Android u okviru Gugl aplikacije verzije 16.18 (beta). Reč je o suptilnoj promeni koju korisicni možda neće odmah primetiti.
Trenutno se ne čini da Gugl menja svoj glavni logotip sa šest slova, a nije poznato ni da li će logotipi drugih proizvoda biti promenjeni. Teoretski, neki od logotipa u četiri boje, poput onih za Gugl Hrom (Chrome) ili Mape, mogli bi lako da dobiju slične gradijentne prelaze boja.
Glas javnosti /N011S