Ideja iza celog projekta je da TikTok želi da "pomogne" ljudima (čitaj: zaradi) da pronađu posao na TikTok mreži i da se povežu sa kompanijama koje žele da pronađu odgovarajuće kandidate. Sa druge strane TikTok želi i da omogući kompanijama da koriste TikTok mrežu kao kanal za regrutaciju.
TikTok novu funkcionalnost testira u okviru beta faze sa određenim brojem kompanija, uključujući veliki broj sportskih brendova i liga. Plan je da nova platforma ne bude integralni deo TikTok mreže, već odvojena web stranica kojoj se pristupa preko TikTok aplikacije, a na kojoj kompanije mogu da postavljaju oglase za poslove.
Na jedinstven način predstavili svoje korisničko iskustvo
Korisnici, s druge strane, mogu da pošalju TikTok video umesto svog CV-ja, kako bi na jedinstven način predstavili svoje korisničko iskustvo u ovom dinamičnom formatu. Potencijalni kandidati mogu da okače svoje video materijale na svoje TikTok profile, kako bi dalje promovisali novi servis.
Sve ovo je započelo pre nekoliko nedelja kada je jedan od TikTok direktora napisao članak za The Washington Post u kojem je izjavio da Gen Z generacija koristi TikTok da deli savete oko karijere, kako proći intervju za posao i napisati CV, što ih je inspirisalo da probaju da na neki način poboljšaju svoju platformu. Ako se usput dodatno obogate, to je samo dodatni plus.
(Glas javnosti/Smartlife)