On, navodno, povećava domet i do 15%. Osim toga, Ingear povećava ubrzanje i maksimalnu brzinu vozila za 20%.
U tradicionalnim pogonskim sklopovima za električnih vozila sa jednom brzinom, snaga se prenosi kroz dva reduktora, zatim na diferencijal, a potom na točkove. Motor se pritom rotira devet puta za svaki obrtaj točka, piše portal Ekapija.
Ingear zamenjuje drugi reduktor kontinuiranim lančanim pogonom i inovativnim varijabilnim zupčanikom, koji menja veličinu tokom promene. Celokupno kretanje se dešava tokom jedne rotacije točka.
U kombinaciji sa lancem zatezačem lanca, Ingear dozvoljava prenosne odnose od 2:1 ili slične.
Niska brzina se koristi za startovanje automobila iz mesta do brzine od približno 80 km/h. Viši stepen prenosa se koristi za veće brzine vožnje.
Dozvoljavajući elektromotoru da radi efikasnije, više energije baterije se koristi za kretanje automobila i manje se gubi kao toplota motora i prenosa.
Manji gubitak znači veći domet prilikom svakog punjenja. Koliko je poznato, Suzuki će biti prvi korisnik ovog menjača.