U saopštenju se takođe ističe da se Aston Martin udružio sa Aston Martin Performance Technologies F1 timom da bi ovaj pomogao u razvoju materijala, aerodinamike i dinamike vožnje.
Veliki deo Valhale se inače može kreirati i usavršavati korišćenjem kompjuterskog modeliranja i simulatora. Iako će prvi pravi test automobil izaći na puteve kasnije ove godine, Aston ističe da je 90 posto dinamičke postavke već odlučeno pomoću simulatora.
Prave kilometraže na putevima će se više odnositi na proveru podataka simulacije, otkrivanje kako kombinovana sila potiska od 600 kg proizvedena pri 240 km/h funkcioniše u stvarnom svetu i otklanjanju eventualnih grešaka u hibridnom V8 pogonskom sistemu i pogonu na sva četiri točka.
Sistem se sastoji se od tri e-motora i twin-turbo V8 agregata, uz kombinovanu snagu od 1012 KS.
Tvrdi se da čak i položaj za vožnju daje vozaču osećaj Formule 1, budući da je modifikovan uz pomoć AMF1.
Aston Martin kaže da će Valhalla koristiti aktivne tehnologije da smanji jaz između „džentlmenskog vozača“ i profesionalca.
U planu je serija od 999 automobila, pri čemu će bazna verzija koštati najmanje 755.000 evra.
Glas javnosti/ A05S