Alfa Romeo 33 Stradale (na slici) je inspiraciju za dizajn preuzeo od istoimenog modela iz sredine prošlog veka, a ograničen je na samo 33 primerka.
U međuvremenu, odeljenje kompanije Bottega nastavlja rad na veoma ograničenim, istorijski inspirisanim modelima sve dok odeljenje ostane profitabilno.
„Prvi automobil se pokazao kao zaista dobra vežba za nas, za Alfiste i za naše kupce“, rekao je Alehandro Mesonaro-Romanos, šef dizajna u Alfa Romeu. "I želimo da nastavimo."
Za Alfa Romeo nije bilo iznenađenje da je 33 Stradale bio uspešan. Kompanija se kladila na to da će biti pobednik, pa je, dok je radila sa klijentima prvog automobila, pitala svoje mušterije šta bi bili zainteresovani da kupe sledeće, pošto je procenila da će veliki procenat biti ponovni kupci. Svi kupci su hteli da na red dođe istorijski model, a kompanija sada ima četiri klasična modela za izbor za svoj sledeći projekat, kaže Kristijano Fiori, šef odeljenja Bottega.
Iako nije otkrio o čemu se radi, sugeriše se da je Giulia TZ iz 1963. među prvima.
Pored toga, Alfa Romeo Montreal iz 1970. i Giulietta SZ iz 1960. se takođe razmatraju. Kao i koncept Carabo iz 1968. godine.
„Moramo da uradimo nešto što će klijenti dobro prihvatiti“, kaže Fiori, što sugeriše da tim ima na umu određeni period istorije.
Svi budući modeli koje će odeljenje kreirati biće ograničeni na 50 ili manje primeraka. Fiori navodi da ako napravite više od toga, automobil prestaje da bude poseban. Iako je 33 Stradale bio baziran na istoj platformi kao i Maserati MC20, nije jasno da li će to važiti i za druge modele.
Iako će za kreiranje potpuno novih modela biti potrebno neko vreme, Fiori je sugerisao da Bottega planira da lansira nove proizvode svake godine. To može značiti da specijalno izdanje varijante 33 Stradale tek dolazi, dok čekamo da se napravi sledeći klasično inspirisani model.
Glas javnosti/ A05S