Veruje se da je reč o jedinom fabrički zvanično podržanom modelu F40 s V12 motorom, koji je proizveden u saradnji s britanskom kompanijom Simpson Motorsport krajem devedesetih. Automobil pokreće atmosferski F133 V12 motor uparen s Hewland 6-stepenim sekvencijalnim manuelnim menjačem. Iako brojke nisu navedene, očekuje se da motor isporučuje više od fabričkih 485 KS i 569 Nm obrtnog momenta.
printscreen/youtube
Motor se može videti kroz providni poklopac. Pored poznate činjenice o promeni motora, podataka o modifikacijama nema mnogo. Šasija potiče od modela F40 te je u potpunosti pripremljena za trke. Automobil je dobio i posebne komponente oslanjanja, dok je karoserija olakšana i ojačana gde god je to bilo moguće. Paneli lakirani u Rossa Corsa crvenu boju preuzeti su od modela F40 GTE, uključujući prednje i zadnje splitere. Masivno zadnje krilo se čini unikatnim.
Za unutrašnjost je takođe korišćen fokusirani pristup, tu je zaštitni kavez po FIA-inim specifikacijama smešten iza jednog prednjeg sedišta, dok se na armaturnoj ploči nalaze dugmad i prekidači vezani za motosport.
Automobil se takmičio u različitim evropskim takmičenjima.
Aukcija će biti održana krajem avgusta na Silverstone Festivalu, a očekuje se cena veća od 600.000 funti.
Glas javnosti/ A05S